Sebbelita Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg startet på kjøkkenet i dag. Fikk tatt to skap og tre skuffer, og fikk samla opp nesten to bæreposer søppel!! Hjelpe meg hvor mye en sparer på...... Har ambisjoner om å bli ferdig i løpet av november, men får se om det går....
augustjanuar Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Ja, jeg har vasket 10 skuffer og 3 kjøkkenskap. Fikk en pose m søppel
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Pga helsa blir kun det nødvendigste tatt, jeg prøver å ta litt og litt hele tiden. Så jeg skal bare ta kjøkkenet i år, men har ikke begynt. Eller jeg tok vasken igår etter supre råd herfra Vasket også alle vinduene i 1. etasje igår, så tviler på at jeg gidder å gjøre det igjen før jul
~*MulattMamma*~ Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Har eksamen neste helg, så ingenting blir gjort før det. Mine foreldre kommer på besøk i julen, så i år må det vaskes ekstra godt:)
~*MulattMamma*~ Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Har eksamen neste helg, så ingenting blir gjort før det. Mine foreldre kommer på besøk i julen, så i år må det vaskes ekstra godt:)
~*MulattMamma*~ Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Har eksamen neste helg, så ingenting blir gjort før det. Mine foreldre kommer på besøk i julen, så i år må det vaskes ekstra godt:)
~*MulattMamma*~ Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Beklager, var ikke meningen å svare flere ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå