Gå til innhold

Flere som har startet på julevasken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet på kjøkkenet i dag. Fikk tatt to skap og tre skuffer, og fikk samla opp nesten to bæreposer søppel!!

Hjelpe meg hvor mye en sparer på......

Har ambisjoner om å bli ferdig i løpet av november, men får se om det går....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har vasket 10 skuffer og 3 kjøkkenskap. Fikk en pose m søppel

Skrevet

Pga helsa blir kun det nødvendigste tatt, jeg prøver å ta litt og litt hele tiden. Så jeg skal bare ta kjøkkenet i år, men har ikke begynt. Eller jeg tok vasken igår etter supre råd herfra :)

Vasket også alle vinduene i 1. etasje igår, så tviler på at jeg gidder å gjøre det igjen før jul :P

Skrevet

Har eksamen neste helg, så ingenting blir gjort før det.

 

Mine foreldre kommer på besøk i julen, så i år må det vaskes ekstra godt:)

Skrevet

Har eksamen neste helg, så ingenting blir gjort før det.

 

Mine foreldre kommer på besøk i julen, så i år må det vaskes ekstra godt:)

Skrevet

Har eksamen neste helg, så ingenting blir gjort før det.

 

Mine foreldre kommer på besøk i julen, så i år må det vaskes ekstra godt:)

Skrevet

Beklager, var ikke meningen å svare flere ganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...