ellen-propellen Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg har ikke mensen mer :-P For å smiske litt med de som nå måtte hate meg så kan jeg fortelle at hormoner er like gale, ryggen sår og temperamentet holder stand. Men mensen, den er borte vekk :-D
Gjest sug lut Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Heldiggris. Hvis du ikke bare er preggis, da ser jeg ikke på deg som spes heldig.
ellen-propellen Skrevet 6. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2012 Heldiggris. Hvis du ikke bare er preggis, da ser jeg ikke på deg som spes heldig. Nope, ikke preggis. Får ikke lov av legen å bli det igjen heller så ingen fler her. Dette varer lenger en 9 mnd Synsmdu skal sjekke om du kan fjerne slimhinnene dine og ( hvis du ikke ønsker flere barn da). Anbefaler det
Gjest sug lut Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Heldiggris. Hvis du ikke bare er preggis, da ser jeg ikke på deg som spes heldig. Nope, ikke preggis. Får ikke lov av legen å bli det igjen heller så ingen fler her. Dette varer lenger en 9 mnd Synsmdu skal sjekke om du kan fjerne slimhinnene dine og ( hvis du ikke ønsker flere barn da). Anbefaler det Hm, interesting... hvor mye veier de? Kanskje jeg kan bli en lettvekter med det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå