Gå til innhold

Hvilken farge på soverom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal male to soverom og får malere på besøk i morgen så MÅ bestemme farge i kveld.

På rommene er det liggende panel, ubehandlet. Det er kun ett lite vindu på hvert rom.

Rommene skal, slik det ser ut nå, disponeres av hver sin lille jente. Men det kan også være at det er en gutt som overtar det ene, evt at det skal fungere som gjesterom.

Noen her som har peiling på farger og vet hva som blir pent?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min har panel på veggene i sitt rom, og vi har malt i fargen chi, som er en veldig ren hvitfarge.

Veldig fornøyd med det, nøytralt og fint. Så setter man heller farge på rommet med bilder, tepper, gardiner etc.

Skrevet

Enig i at det er en fin farge ja :) Hvilken farge har dere på lister da? Og hvor blank?

Jeg hadde egentlig planlagt hvitt, men når hun på malebutikken sier at hvitt er "ut" blir jeg jo litt usikker.... Jeg er veldig glad i hvitt altså, så bør jo ikke la det påvirke meg...men..

Skrevet

På soverom liker jeg best litt kjølige farger. Jeg har gjerne valgt typiske gutte og jentefarger til våre barn, men med hovedvekt på hvitt generelt i rommet. Er det jenter som foretrekker typiske jentefarger hadde jeg latt dem få det, i alle fall på en vegg. Skal en gutt overta er det ikke så vanskelig å male over.

Skrevet

Vi har jotun fargen eggehvit på lister, karmer osv. Så har vi Gullhår-fargede vegger:) ble veldig fint sammen:D var forresten ubehandlet panel fra før hos oss også:)

Passer til både gutt og jente:)

Skrevet

Enig i at det er en fin farge ja :) Hvilken farge har dere på lister da? Og hvor blank?

Jeg hadde egentlig planlagt hvitt, men når hun på malebutikken sier at hvitt er "ut" blir jeg jo litt usikker.... Jeg er veldig glad i hvitt altså, så bør jo ikke la det påvirke meg...men..

Vi har samme farge på lister, og jeg mener den er halvblank.

Jasså, så hvitt er "ut"? Det var nytt for meg, men kunne knapt brydd meg mindre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...