Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Endelig en etat som kan gi sin versjon av saken og bevise at ikke alt i media er sant. Tragisk at en jente ender opp med å drite seg loddrett ut. http://www.dagbladet.no/2012/11/06/nyheter/politiet/ulykke/24225058/
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Endelig en etat som kan gi sin versjon av saken og bevise at ikke alt i media er sant. Tragisk at en jente ender opp med å drite seg loddrett ut. http://www.dagbladet...lykke/24225058/ Hun er nok en umoden oppmerksomhetssyk ung dame, som sikkert synest at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Mest sannsynligvis skjønner hun ikke at hun tappet seg så til de grader.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Endelig en etat som kan gi sin versjon av saken og bevise at ikke alt i media er sant. Tragisk at en jente ender opp med å drite seg loddrett ut. http://www.dagbladet...lykke/24225058/ Hun er nok en umoden oppmerksomhetssyk ung dame, som sikkert synest at all oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Mest sannsynligvis skjønner hun ikke at hun tappet seg så til de grader. tabbet seg ut skulle det visst stå
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Jeg regnet med at dette ville bli utfallet når jeg leste den første artikkelen ja...
BareMas Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Lukter det muffens, er det som regel noe muffens!
Seriøst Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Ja, hun har tydeligvis tabbet seg ut, men jeg regner faktisk med hun var i sjokk! (Noe som også vises igjen i loggen) Hun skulle selfølgelig ikke gått ut i media med det, men jeg syns ikke det er noe riktigere å henge ut en 18 årig jente på denne måten.
Miamimom Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Hvis NAV også hadde lydlogger hadde vel ikke de hatt så dårlig rykte heller..folk klager mye på NAV, men jammen får de ansatte mye dritt!
Musemorbr / Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Godt de fant loggen. Hun var nok i sjokk etter ulykken og har helt sikkert oppfattet ting veldig annerledes enn de egentlig var. Etter teksten snakket hun ført, tok ikke enkle beskjeder og hørte ting som ikke ble sagt. Sansynligvis fått seg en smell og ikke vært seg selv etterpå. Synd hun gikk til media.
Kortslutning Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Synes media gjorde en dårlig jobb i denne saken. De burde først ha sjekket med politiet og gitt de mulighet til å finne loggen før de publiserte saken. Sjokk eller ei, jeg mener det burde undersøkes mer før man løper til media..
Musemorbr / Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Hva så om hun husket feil? Hun trodde de hadde sagt reis til helvete, men de hadde sagt hold kjeft. Jenta fikk hjernerystelse igjen var redd. Mulig sjokk også. Jeg synes det er begrenset hvor mye man skal le av henne nå.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 Hvis NAV også hadde lydlogger hadde vel ikke de hatt så dårlig rykte heller..folk klager mye på NAV, men jammen får de ansatte mye dritt! Ja, lydlogg hos NAV hadde vært tingen , da måtte jo saksbehandlerne faktisk oppføre seg som mennesker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå