Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Er det normalt at det stikker i kjeden? Er 23 uker på vei, og det stikker og værker slik at jeg blir gal! Skjennes ut som om ungen er på vei ut, skal jeg kontakte føden?
Gulosten™ Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Det er mer normalt at det stikker i skjeden, men hvis det blir fryktelig plagsomt og du får økende smerter skader det ikke å ta en tur til lege/jordmor Bedre med en gang for mye enn en for lite.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Hvis du tørker gått med et rååsa honkle, før du smører kjeden med olje, da slutter det å stikke. Velkjent det der med rust i kjeden
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Helt normalt ja.. hadde masse sånt når jeg var gravid.. kjentes ut som om noen stakk meg med noe spisst oppi der. Men som du allerede har fått råd om, kontakt lege eller noe hvis det blir for ille eller du bekymrer deg mye
valkyrien Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Er det normalt at det stikker i kjeden? Er 23 uker på vei, og det stikker og værker slik at jeg blir gal! Skjennes ut som om ungen er på vei ut, skal jeg kontakte føden? Satser på at det er trolling, men hvis ikke så burde du ta deg et oppfriskningskurs i norsk før ungen skal lære å prate...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå