Gå til innhold

Noen som jobber på apotek her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at jeg har veldig lyst å forsøke å få meg jobb på apotek etterhvert. Hvordan er det der dere jobber bruker dere mye helgevakter eller er det helst de faste som dekker disse vaktene også? Har relevant utdanning og vurderer å levere en åpen søknad om helgestilling på noen, men vet ikke om dette er vanlig lenger? Skal ikke ut i full jobb før ca. aug-sept, men tenker at om jeg får en fot innenfor et sted er jo sjansen større for mer etterhvert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber på apotek og vi har ett par som ekstra som vi bruker til helger og ferier:) Tror det er veldig normalt enda jeg:)) Er verdt å søke uansett! Lykke til:)

Skrevet

Jobber også i apotek. Bare å søke:-)

Skrevet

Takk for svar! :) Har veldig lyst å gå innom med en CV og åpen søknad... Men får meg liksom ikke til å gjøre det. Er vel litt mindre vanlig enn før i tiden? Men vet samtidig at ingenting skjer om jeg ikke prøver... Noen forslag til hva som er lurt å gjøre her? Ta en tlf til forskjellige apotek først kanskje for å høre om det i det hele tatt er aktuelt eller andre forslag?

Anonym poster: 5561a6b17b2daef9ddc8d2f0c1450d4e

Skrevet

Du må vel kanskje ha en utdannelse for å jobbe der? Altså, apotektekniker eller farmasøyt?

Anonym poster: d05501e510bf4ad0ec34d72066ccfa25

Skrevet

Jeg gjør. Er tekniker. Får håpe du er heldigere enn meg. Fikk beskjed om at jeg kom til å få fast jobb før jeg kom på jobb en dag og fikk beskjed om at på nyttårsaften blir jeg arbeidsledig

Anonym poster: 2b6cb80c4dc948208e2fef7f6b533d5e

Anonym poster: 2b6cb80c4dc948208e2fef7f6b533d5e

Skrevet

Større sjangs å få jobb hvis en leverer personlig. Det er ofte stort behov for ferie og helgehjelper, så det er bare å søke. Vi har som regel alltid for lite folk,så de som kommer innom hos oss er ofte heldige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...