IHHE Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Er de vonde fra ri nr 1, eller kjennes de første som bare veldig sterke kynnere? Sitter her å lurer på om det er noe på gang da jeg har veldig kraftige kynnere med 10-15 min mellom... Jada, jeg skal ringe føden hvis det fortsetter utover
GogJSpentNå Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 (endret) Når jeg fikk førsta begynte d veldig svakt å tok seg opp iløpet av 2-3 timer Lykke til hvis d er noe på gang Endret 6. november 2012 av Julia :)
uanonym Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Jeg var aldri i tvil om at det var veldig svake rier jeg hadde, og ikke sterke kynnere.
Musemorbr / Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Det var ikke vondt for meg før jeg hadde vært noen timer på sykehuset og hadde 6cm åpning. http://www.rieteller.no/ kan være grei å se på nå. Lykke til!
♥Nemi♥ Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Husker jeg sto å peste i stua, kjempeivrig etter å trykke på rietelleren! :-) Jeg forsto det i fra første rie.
BareMas Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Jeg var aldri i tvil om at det var veldig svake rier jeg hadde, og ikke sterke kynnere. Jeg var ikke sikker før jeg fikk pressrier, da ble det liv i leiren og hastverk!
IHHE Skrevet 6. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2012 Takk for svar. Da er det bare å vente i spenning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå