Gå til innhold

Jeg trenger å bli fort frisk av influensa!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha navnefest i helgen, og vi har allerede avlyst den en gang pga sykdom i familien.. Og nå har jeg fått influensa!!:( og jeg trenger å bli frisk fort!

Jeg fullammer, så jeg kan ikke ha i meg hva som helst.. Nå knasker jeg pinex, repsils og drikker mye varm drikke.

Noen tips til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha navnefest i helgen, og vi har allerede avlyst den en gang pga sykdom i familien.. Og nå har jeg fått influensa!!sad.png og jeg trenger å bli frisk fort!

Jeg fullammer, så jeg kan ikke ha i meg hva som helst.. Nå knasker jeg pinex, repsils og drikker mye varm drikke.

Noen tips til meg??

C citamin og hvitløkskapsler hjelper meg når jeg er syk

Skrevet

Kyllingsuppe med hvitløk, sitron og ingerfær!

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt hvitløkskapsler?

Skriv gjerne oppskriften på suppa:))

Skrevet

Og så kan du bruke natron, en teskje i timen i et glass med vann (til du legger deg i kveld) og til symptomene begynner å gi seg, da kan du ta lengre mellom. Kan bli løs i magen av det, men det er det verdt ;) Gjør systemet ditt mer basisk. Virus og bakterier lever når det er surere i kroppen, og overlever ofte ikke om man er mer basisk/i balanse.

Som hun over skriver, ta mye C-vitaminer og hvitløk/-kapsler hvis du har. Har du sink så tar du det også. Går også an å bruke Red Marine Algae (rødalger) fra Supernature, de er dyre, men virker veldig bra mot virus/bakterier. Det kan jo mannen få tak i for deg i morgen på helsekosten, ta i så fall maks dagsdose x 2 de første par dagene, deretter normale max dagsdoser pr dag.

Jeg tok bl.a. knekken på alvorlig stafylokokkinfeksjon i ansikt/hodet på denne måten i sommer, så det er virksomt!

God bedring :)

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt hvitløkskapsler?

Skriv gjerne oppskriften på suppa:))

Jeg bruker ingen oppskrift egentlig, tar den på slump :)

Steker løk, hvitløk og ingerfær lett i olivenolje, før jeg koker opp 1 liter buljong, tilsetter ferdig stekt kylling (Eller kylling fra varmdisken) og grønnsaker jeg liker.

Man kan også tilsette nudler om man liker det :)

Rett før servering tilsetter jeg sitron og litt revet ingerfær og hvitløk, og en snurr med olivenolje.

Skrevet

Den suppen høres virkelig god ut!! Og den skal testes:)) tusen takk, jeg setter virkelig pris på at du ville dele den med meg!:))

Og tusen takk til anonym over igjen, det blir helsekosten i morgen ja, for jeg er skikkelig desperat!! Supre tips du gav meg:) og så godt du ble kvitt infeksjonen, høres jo rett ekkelt ut:(

HI

Skrevet

Ligge i senga. Sove når du trenger det, drikke masse og ta alt med ro. Slipp stresset og la det gå til :) Om du er syk når det er navnfest orker du nok å være med en liten stund for så å gå å legge deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...