Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Vi skal ha navnefest i helgen, og vi har allerede avlyst den en gang pga sykdom i familien.. Og nå har jeg fått influensa!! og jeg trenger å bli frisk fort! Jeg fullammer, så jeg kan ikke ha i meg hva som helst.. Nå knasker jeg pinex, repsils og drikker mye varm drikke. Noen tips til meg??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Vi skal ha navnefest i helgen, og vi har allerede avlyst den en gang pga sykdom i familien.. Og nå har jeg fått influensa!! og jeg trenger å bli frisk fort! Jeg fullammer, så jeg kan ikke ha i meg hva som helst.. Nå knasker jeg pinex, repsils og drikker mye varm drikke. Noen tips til meg?? C citamin og hvitløkskapsler hjelper meg når jeg er syk
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Kyllingsuppe med hvitløk, sitron og ingerfær!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Hvor får jeg kjøpt hvitløkskapsler? Skriv gjerne oppskriften på suppa:))
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Og så kan du bruke natron, en teskje i timen i et glass med vann (til du legger deg i kveld) og til symptomene begynner å gi seg, da kan du ta lengre mellom. Kan bli løs i magen av det, men det er det verdt Gjør systemet ditt mer basisk. Virus og bakterier lever når det er surere i kroppen, og overlever ofte ikke om man er mer basisk/i balanse. Som hun over skriver, ta mye C-vitaminer og hvitløk/-kapsler hvis du har. Har du sink så tar du det også. Går også an å bruke Red Marine Algae (rødalger) fra Supernature, de er dyre, men virker veldig bra mot virus/bakterier. Det kan jo mannen få tak i for deg i morgen på helsekosten, ta i så fall maks dagsdose x 2 de første par dagene, deretter normale max dagsdoser pr dag. Jeg tok bl.a. knekken på alvorlig stafylokokkinfeksjon i ansikt/hodet på denne måten i sommer, så det er virksomt! God bedring
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Hvor får jeg kjøpt hvitløkskapsler? Skriv gjerne oppskriften på suppa:)) Jeg bruker ingen oppskrift egentlig, tar den på slump Steker løk, hvitløk og ingerfær lett i olivenolje, før jeg koker opp 1 liter buljong, tilsetter ferdig stekt kylling (Eller kylling fra varmdisken) og grønnsaker jeg liker. Man kan også tilsette nudler om man liker det Rett før servering tilsetter jeg sitron og litt revet ingerfær og hvitløk, og en snurr med olivenolje.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Den suppen høres virkelig god ut!! Og den skal testes:)) tusen takk, jeg setter virkelig pris på at du ville dele den med meg!) Og tusen takk til anonym over igjen, det blir helsekosten i morgen ja, for jeg er skikkelig desperat!! Supre tips du gav meg:) og så godt du ble kvitt infeksjonen, høres jo rett ekkelt ut:( HI
Kliko Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Ligge i senga. Sove når du trenger det, drikke masse og ta alt med ro. Slipp stresset og la det gå til Om du er syk når det er navnfest orker du nok å være med en liten stund for så å gå å legge deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå