Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Gavekort fra Tanum Bokklubber Hvis jeg melder meg inn, kan jeg avbestille hver mnd? Det står ingenting. Må jeg kjøpe noe etter velkomsten?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 må nok bare avbestille hver mnd Så lenge man husker det, så er det jo bra tilbud
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Bare å huske å avbestille så går det fint
Musemorbr / Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Det er ikke dem det gikk en klagetråd om tidligere i dag? Eller var det i går... jeg er her for mye. hehe Bla deg nedover, så finner du det sikkert ut. Det er vanlig at man får en mail hver mnd og har muligheten til å avbestille. Det er sånn på bokklubben barn. Der ble jeg med nylig, og det fungerer kjempefint. Fikk 1000kr å starthandle for. Men man må betale frakt da.
Hanna30 Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Lurt! Hvis du husker å avbestille:) Jeg er med der, og i bokklubben.no også som også har sånne innmeldingtilbud. Man kan få mail hver gang der er ny hovedbok, så man husker å avbestille, og etter et år kan man melde seg ut uten å ha kjøpt noe. Men det som også er kjekt er at bøkene som oftest er billigere enn i butikken, så det kan lønne seg å være medlem om man faktisk vil kjøpe bøker også
It's all about me Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Har vært medlem flere runder med alle barna og har nå en bokhylle full av nesten gratis bøker Helt genialt. sist gang jeg meldte inn en av ungene fikk jeg ikke lov mer, men det er ganske forstålig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå