Gå til innhold

Tanum bokklubber gavekort 1500. Dumt, eller lurt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må nok bare avbestille hver mnd :) Så lenge man husker det, så er det jo bra tilbud :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bare å huske å avbestille så går det fint :)

Skrevet

Det er ikke dem det gikk en klagetråd om tidligere i dag? Eller var det i går... jeg er her for mye. hehe Bla deg nedover, så finner du det sikkert ut. Det er vanlig at man får en mail hver mnd og har muligheten til å avbestille. Det er sånn på bokklubben barn. Der ble jeg med nylig, og det fungerer kjempefint. Fikk 1000kr å starthandle for. Men man må betale frakt da. :)

Skrevet

Lurt! Hvis du husker å avbestille:) Jeg er med der, og i bokklubben.no også som også har sånne innmeldingtilbud. Man kan få mail hver gang der er ny hovedbok, så man husker å avbestille, og etter et år kan man melde seg ut uten å ha kjøpt noe. Men det som også er kjekt er at bøkene som oftest er billigere enn i butikken, så det kan lønne seg å være medlem om man faktisk vil kjøpe bøker også;)

Skrevet

Har vært medlem flere runder med alle barna og har nå en bokhylle full av nesten gratis bøker :)

Helt genialt.

sist gang jeg meldte inn en av ungene fikk jeg ikke lov mer, men det er ganske forstålig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...