Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Om hun våkner feberfri i morgen, kan hun i barnehagen da? Eller burde jeg følge 48 timers regelen? Hun har vært så utrolig mye syk i det siste. Mer hjemme enn i barnehagen, og hun kjeder seg sånn siden hun noen ganger har mye energi selv om hun har feber. I kveld var hun slapp og sutrete da. Føler de begynner å bli litt oppgitt når jeg ringer og sier at hun ikke kommer i barnehagen hele tiden..
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Er vel bare 24 timer? jeg ville hatt henne hjemme, men jeg er kjempestreng på akkurat det
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Mi får ofte feber på kvelden uten å ha nedsatt almenntilstand. Er hun fin dagen etter så sender jeg i barnehage. Er almenntilstanden dårlig så blir hun hjemme, uansett om hun har feber eller ikke.
Squirrel79 Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Når de legger seg med feber ville jeg holdt de hjemme, men om hun hadde hatt feber i formiddag som hadde gitt seg før hun la seg, og våknet fin i morra, da ville jeg sendt henne i barnehagen.
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 De som jobber der gir vel beng i om hun kommer eller ikke? Er hun syk, skal hun være hjemme, det er ingen som vil ha et sykt barn i barnehage!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 De i barnehagen blir nok ikke oppgitt men heller glade for at du ikke sender sykt barn i barnehagen. De på jobben din derimot...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Jeg hadde holdt hun hjemme og tatt en tur til legen morgen.Kanskje hun trenger en penicilling-kur siden hun har hanglet lenge.Tydeligvis noe som ikke gir seg..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Jeg hadde holdt barnet hjemme. Har barnet feber betyr det at barnet ikke er på topp og at det er noe som ligger å sniker i kulissene. Hvertfall med tanke på at barnet har vært mye syk. Bedre med en dag hjemme i morgen, enn at du/dere må være hjemme mange dager om barnet blir dårligere. Forebygging.
beibilykke Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Som å lese om min datter. hun var ikke i bhg i dag da. Men mest fordi jeg ville kose meg med henne hjemme ( er student) så kjentes hun litt varm ut. 39,1. Før i dag og nå før legging 38,4.. Allmenntilstand helt topp. Det blir nok bhg i morgen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå