Gå til innhold

Treåringen la seg med 38.2 i feber..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om hun våkner feberfri i morgen, kan hun i barnehagen da? Eller burde jeg følge 48 timers regelen?

Hun har vært så utrolig mye syk i det siste. Mer hjemme enn i barnehagen, og hun kjeder seg sånn siden hun noen ganger har mye energi selv om hun har feber. I kveld var hun slapp og sutrete da.

Føler de begynner å bli litt oppgitt når jeg ringer og sier at hun ikke kommer i barnehagen hele tiden..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er vel bare 24 timer? jeg ville hatt henne hjemme, men jeg er kjempestreng på akkurat det

Skrevet

Mi får ofte feber på kvelden uten å ha nedsatt almenntilstand. Er hun fin dagen etter så sender jeg i barnehage. Er almenntilstanden dårlig så blir hun hjemme, uansett om hun har feber eller ikke.

Skrevet

Når de legger seg med feber ville jeg holdt de hjemme, men om hun hadde hatt feber i formiddag som hadde gitt seg før hun la seg, og våknet fin i morra, da ville jeg sendt henne i barnehagen.

Gjest Antarctica
Skrevet

De som jobber der gir vel beng i om hun kommer eller ikke? Er hun syk, skal hun være hjemme, det er ingen som vil ha et sykt barn i barnehage!

Skrevet

De i barnehagen blir nok ikke oppgitt men heller glade for at du ikke sender sykt barn i barnehagen. De på jobben din derimot...

Skrevet

Jeg hadde holdt hun hjemme og tatt en tur til legen morgen.Kanskje hun trenger en penicilling-kur siden hun har hanglet lenge.Tydeligvis noe som ikke gir seg..

Skrevet

Jeg hadde holdt barnet hjemme. Har barnet feber betyr det at barnet ikke er på topp og at det er noe som ligger å sniker i kulissene.

Hvertfall med tanke på at barnet har vært mye syk. Bedre med en dag hjemme i morgen, enn at du/dere må være hjemme mange dager om barnet blir dårligere. Forebygging.

Skrevet

Som å lese om min datter. :) hun var ikke i bhg i dag da. Men mest fordi jeg ville kose meg med henne hjemme ( er student) så kjentes hun litt varm ut. 39,1. Før i dag og nå før legging 38,4.. Allmenntilstand helt topp. Det blir nok bhg i morgen ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...