Regnbuemamma Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Alt skal være så vanskelig hele tiden, barnefaren skal krangle på absolutt alt selv om han verken stiller opp med tid eller penger... Klager på hvor jeg bor, hvordan jeg bor, hva slags klær ungene har osv... Jobben er jeg permittert fra, uten så mye så en krone fra nav.. jeg har ikke tjent nok siden jeg var arbeidsledig... Ryggen verker,men har ikke penger til å dra til fysio mer... Jeg rett å slett hater å ikke Ha en krone til overs, grur meg til å stå opp hverjævla dag.. Jeg prøver så godt jeg kan... Men nå er det rett før jeg gir opp alt!
optimist77 Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Sikkert ingen trøst, men et visdomsord jeg bruker på tunge dager er at det er i motbakke det går oppover;)
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Ikke slipp BF inn i livet ditt! Har han ikke samvær med ungene, trenger han da ikke konversere med deg og mene noe om det du gjør??
stearin Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Prøv å spørre barnevern om hjelp? Kanskje de kan hjelpe med levering og henting slik at du ikke trenger å forholde deg til BF? Han drar deg ned psykisk, og det er ikke bra for deg og ikke bra for deres barn. Prøv å ordne det slik at alle beskjeder går via en tredjeperson, som f.eks. en advokat. De siler ut urelevant informasjon, men kan f.eks. si til deg at BF synes klærne til barna ikke holder mål. Så kan du gi beskjed til advokat eller whoever at han får punge ut noen tusen fordi du ikke har det bra økonomisk, etc. Synes ikke det pashla sier om at BF ikke hadde trengt å ha samvær er riktig. Barna har en far som de trenger å ha i livet sitt. Han er en viktig person i barnas liv. Men han trenger ikke å være en del av ditt liv. Det er ikke nødvendig.
PintSizedDictator Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Det ordner seg! Fokuser på løsningen, ikke problemet. Har selv vært der. Vel, ikek akkurat -der-. Jeg hadde ikke en barnefar som skulle blande seg i alt. Men økonomisk, javisst. Levde fra håndt til munn, falt mellom alle stoler i systemet etc. Før eller siden får du en gylden mulighet. Ta den straks den dukker opp. Jeg har ikke så mange råd å komme med. Jeg fikk ikke hjelp fra det offenlige, selv om det var deres feil at vi ikke hadde penger. (Tok dem 3!! måneder å betale ut sykepengene.) Fikk beskjed om å låne av familie og venner..-.- Det eneste jeg kan si er at det vil bli bedre. *god klem*
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 *Gir deg en god klem* I frykt for å høres ut som det programmet: Det blir bedre! Hang in there! Og hold kontakten med han psykopaten på et minimum! Du er verdt mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå