Gå til innhold

Ex med ny dame, involvert ungene..men sier ingenting ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ex har funnet seg dame og han har vært der med ungene og hun er hos dem osv...men han lar jentene på 3 og 6 ta seg av å fortelle dette??

Er det ikke vanlig å fortelle slikt når kan i tillegg driver å drar ungene med til henne og hennes unger hele tiden? Trodde vi haddde et helt greit samarbeid, men vet ikke hvordan jeg skal tenke om dette. Om noen lurer så er jeg verken sjalu eller noe, fint at jeg slipper den typen:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg er dårlig gjort av han. Er jo veldig greit å vite hvem som involveres i barnas liv. Synes også man har rett til å si ifra om hvis man synes at barna blir involvert for tidlig i vedkommendes forhold... Vet om mange barn som har nye "steforeldre" fem ganger i året, og det er jo ikke akkurat heldig.. Barnslig av bf å ikke si ifra til deg synes jeg.

Skrevet

Ja, jeg synes jo det er ganske barnslig..men det er han jo..*lol*

Men jeg er jo litt bekymret siden det ser ut til at han nettopp har truffet henne og hun har 2 eller 3 barn iflg min datter.. :P

Han har før hatt en som han holdt på med, og da var hun der hver helg ungene var til han. Men hun forsvant raskt.

Hvordan kan jeg si dette til han uten å virke...sjalu eller noe?

HI

Skrevet

Han virker jo helt tett eller?? Hva sier ungene om dette?

Jeg hadde blitt forbanna, men det er jo meg;)

Skrevet

Si at du er glad for at han har fått seg ny kjæreste, men at du ikke liker at barna involveres før det er alvor.. Selvom han BURDE skjønne det av seg selv, egentlig.

Skrevet

Det er vel kanskje ikke en plikt å fortelle det, men er jo greit å nevne det i hvertfall ja.

Her fortalte xen verken meg eller barnet at han hadde fått seg ny dame før de flytta sammen.

Flytta ut fra ei dame og inn med ei annen dame. Så når jeg og guttungen kom for å se på den nye leiligheten fikk vi også hilse på den nye dama. DET syns jeg var dårlig gjort ovenfor guttungen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...