Gå til innhold

25+ å prøver å bli gravid med nr 1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år å har holdt på i snart 5 1/2 år med å bli gravid. (Jeg nuller ikke ut pga graviditet for 2 år siden som endte med abort )

Vi har ingen barn fra før.

Flere som prøver på nr 1? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen prøver også på nummer 1. Vi har prøvd i snart 4år, er nå i gang med assistert befruktning.

Skrevet

Hei Håpefull :)

Spennende å være i gang med assistert befruktning sikkert?

(Blir vel den veien for oss også når jeg bare får innkalling til lap først. )

Når får du ca vite om forsøket deres er vellykket? Skal krysse fingrene for dere!! :)

Etter snart 4 år så vet jeg akkurat hvordan det er å ønske seg baby men ikke noe skjer...

Skrevet

Var innom bloggen din... Den skal jeg innom å følge med på framover :)

Skrevet

Hei igjen Ønskergjernesnart ;) ja, som du vet så er vi passert ett år med prøving vi også på nr 1. Har fått beskjed om at vi er inn i systemet for utrending for barnløshet, men ikke vært til time enda.

Skrevet

Spennede og tøft! Det å gå igjennom assistert befruktning er en lang og tøff prosess med mye venting! Vi har vært igjennom et fersk forsøk som ble negativt og et fryseforsøk som endte med svangerskap uten for livmoren :( Måtte oppere vekk høye eggleder! :(

Hvis vi er klar for det skal vi igang med nytt fryseforsøk i januar! Håper at både jeg og kroppen er på topp igjen til den tid :)

Håper dere kan være heldig å bli gravid mens dere venter på time til lap :) Lykke til hvertfall :)

Skrevet

Hei Største Ønske :)

Vi får håpe at vi alle har noe å glede oss over i løpet av 2013 :) Kanskje d er vårt år? :D

Man vet aldri :)

Skrevet

Så kjekt da ønskergjernesnart :) Er godt å ha en plass man kan skrive ned tanker og erfaringer :)

Skrevet

Spennede og tøft! Det å gå igjennom assistert befruktning er en lang og tøff prosess med mye venting! Vi har vært igjennom et fersk forsøk som ble negativt og et fryseforsøk som endte med svangerskap uten for livmoren :( Måtte oppere vekk høye eggleder! :(

Hvis vi er klar for det skal vi igang med nytt fryseforsøk i januar! Håper at både jeg og kroppen er på topp igjen til den tid :)

Håper dere kan være heldig å bli gravid mens dere venter på time til lap :) Lykke til hvertfall :)

Ja,jeg kan tenke meg at det er tungt å å gå igjennom forsøk , en trøst er jo at det er en kjempemulighet til å få egne barn med litt hjelp :)

Jeg skal sende deg gode tanker , kroppen din vil nok være klar til nytt forsøk . Utrolig hvor sterke man kan være når det gjelder... :)

Skrevet

Så kjekt da ønskergjernesnart :) Er godt å ha en plass man kan skrive ned tanker og erfaringer :)

Jeg får ikke til å lage blogg (eller så gidder jeg ikke da :P ) Men fint å lese andres. Både på godt å vondt :)

Skrevet

Jeg er 26 år, og dette blir vår første prøveperiode for å prøve å få vårt første barn :) Har vært ganske desperat i over to år nå, men samboeren min har ikke vært klar før nå. Håper vel som alle andre at det går fort, men redselen for at det kan ta lang tid er en av de viktigste grunnene til at jeg var utålmodig etter å komme i gang snart. Så om det tar lang tid, skal det også gå bra. "Heldigvis" er det ingen av våre venner eller søsken som har eller planlegger (så vidt vi vet) barn ennå, så det er ikke noe "press" fra noen rundt oss. Det klaffer nok neppe denne måneden, fordi vi kommer til å være bortreist på hver vår kant mange av de beste dagene, men man vet jo aldri, så vi prøver så godt vi kan likevel :)

Skrevet

Jeg er også førstegangsprøver;) 31 år og gift. Prøvd siden juni, og hadde en SA i aug. Håper på klaff neste gang;) IKM 30.11

Skrevet

Prøver på nr 1, akkurat fått besøk av tante rød. Er derfor usikker på om det regnes som slutten av pp 1, eller start på pp 2...

Har tidligere hatt to IVF forsøk og et fryseforsøk med min eks (pga dårlig sædkvalitet), men ingen barn. Prøver nå på nr 1 med ny mann. Håper jeg klarer å slappe av denne gangen slik at vi får til selv.

Til dere som er i gang med assistert befruktning og venter på å komme i gang, husk å være litt kjærester oppi det hele og ta vare på hverandre og forholdet. Det kan være og er en tøff prosess, så snakk sammen om hvordan dere opplever det. Og lykke til!!

Skrevet

Hei dere som prøver på nr.1.

Jeg sluttet på p-pille i mai og ingenting har skjedd. Samboeren har ikke ønsket å prøve før i år, derfor har vi ventet med å slutte på prevensjon ganske lenge. Da jeg ble 27 satte ned foten og sa at nå kan vi ikke vente lenger ;) Er litt redd for at det skal ta tid med oss, men håper på at det blir vår tur før jeg runder 30 :)

Lykke til, alle prøvere! Tøff lesning på bloggen din, håpefull. Nå er det deres tur til å få full klaff.

Skrevet

Samme som et annet innlegg jeg skrev nettopp... :

Beklager å si dette jenter, men jeg hadde skikkelig god følelse for at jeg var gravid denne gangen. Men var til gynekologen nå nettopp som mente at tr akkurat var på vei.. :( Dette er første gang jeg ikke kjenner tegn til tr - ingen murringer eller noe.. Så nå er jeg kjempe deppa.. :(

Men det positive er at hun ga meg resept på pergotime, så får se om det fungerer da. Skal ikke prøve det før neste pp, større sjangse for at mannen er hjemme flere dager rundt el da.

Skrevet

Hei. 26 år her. Samboer og jeg har blitt enig om utredning etter å ha prøvd i over halvannet år nå. Cbfm viste Max søndag og mandag nå. Så ikm søndag 18. Men har ikke akkurat trua, så har slutta å bli skuffa når tr kommer...

Skrevet

Ja, nå er jeg sikker på at kroppen kan spille oss et spill altså.. hehe.. Tok nettopp en test og jeg er gravid!! :D

Er nesten helt satt ut av sjokk her.. hadde jo ikke trodd dette da. Ettersom gyn sa at mensen var på vei.. merkelige greier..

Men da håper jeg å se dere over i 1.termin snart også jenter! Lykke til! :D

Skrevet

Ja, nå er jeg sikker på at kroppen kan spille oss et spill altså.. hehe.. Tok nettopp en test og jeg er gravid!! :D

Er nesten helt satt ut av sjokk her.. hadde jo ikke trodd dette da. Ettersom gyn sa at mensen var på vei.. merkelige greier..

Men da håper jeg å se dere over i 1.termin snart også jenter! Lykke til! :D

Gratulerer! :D Håper vi kommer etter snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...