forevermamma Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Jøss, er det mulig å teste så tidlig? Da har vel ikke egget festet seg ennå..? Men gratulerer! Moro med spire
Vinterfuglermedbarn Skrevet 6. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2012 (endret) Eg var så trøtt, kvalm og følte meg dritt. I all kjedsomhet tok eg ein test, for eg " ville ha noko å gjere på når eg satt der" og eg " tok ein test og gløyme heile greia" ,før samboer kjem ned og seier: "Er du gravid ? " "garantert ikkje, sikkert forkjølelse" svarer eg. " Testen var positiv" seier han og eg sa " hæ" Endret 6. november 2012 av Vinterfuglermedbarn
Vinterfuglermedbarn Skrevet 6. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2012 Eg trur det er inviduelt kor fort det festar seg og kor raskt ein får hcg. Hjå meg gjekk det visst raskt.
Nikamo Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Er temmelig sikker på at du er lengre på vei gitt; 4 dager etter EL har ikke egget vandret ned til livmoren engang... Så jeg vil si det er umulig å teste positivt så tidlig.
Ms.Smith Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Du mener kanskje babyens 2+4? Og dine 4+4?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå