Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Korleis kommer jeg meg inn på Tyskland sine ebay side ?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Før var det flagg ein trøkte på når du var på hoved siden. Er det borte ?
CaptainHindsight Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Før var det flagg ein trøkte på når du var på hoved siden. Er det borte ? Det er jeg ikke helt sikker på, men det fungerer iallefall som en stor side. Jeg bruker bare å oversette siden, siden min tysk ikke er så god lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå