Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg og mannen min har nå i nesten 2 måneder gått og kranglet. Han har rett og slett vert en lat tosk, og med en gravid hormonel kone går det ikke sammen:P Jeg har blitt mye irritert og han kommer med unødvendige kommentarer som, du er jo sykmeldt og hjemme så du kan gjøre det. For ca 14 dager siden sa jeg nå er det nok, hvis du ikke skal gjøre noe her hjemme gjør ikke jeg heller det. Jeg har vært skikkelig dårlig i 2 måneder og vert nesten senge liggende og ikke klart stort annet en og kjøre jenta vår til skole og hente henne og litt aktivisering med henne. Av husarbeid har jeg kun de siste 14 dagene tatt hennes klær hånduker og mine klær. Oppvaksen har jeg måtte tatt for hvis ikke hadde jeg ikke kunne laget mat til meg og jenta. I helgen vasket han alt som var av klær, tok og vasket stue, bad og kjøkken og kom med frokost på sengen Så i går reiste han bort på jobb. På kvelden kom det mld om noe var galt, jeg hadde vært så rar i det siste. Svarte han akkurat det jeg følte og det begynte og synke inn. Han beklaget veldig sin oppførsel og var enig i at han hadde vært alt for dårlig til og hjelpe til hjemme. Sa fra at det var bra han endelig forsto det men at ting var fremdeles ikke helt greit og han måtte ikke bare si det, men vise det. Nå er jeg spent på om han endelig har skjønt poenge. Skal ikke være nødvendig og nesten ikke prate til mannen på 14 dager for at ting skal synke inn, men det ser ut til og ha funket i det minste. Nå skal det bli godt med litt hjelp og avlasting igjen så kansje jeg kommer meg fortere på bena igjen. Grunnen til at jeg skrev dette var for det er mange her inne som klager på mannen sin. Og vil med dette si, det er håp for dem Noen ganger tar det bare litt tid for dem og synke inn at de har vært litt idiot.
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Du ga han en skikkelig hestekur. Men at det trengs 2 uker før mynten detter ned, er vel litt tungnemt?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Ja trodde ikke det skulle ta så lang tid. Men jeg klarte og holde kjeft og kjørte mitt eget løp, og det funket til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå