Gjest sug lut Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Min ellers lekre lille nyreparerte laptop har funnet det for godt å ha stavekontroll på alt alltid. Det er kjedelig, siden den ikke har norsk som språkinnstilling, tydeligvis, og siden jeg uansett ville produsert plenty av ord den ikke ville godtatt. Jeg kan høyreklikke og slå av stavekontroll for ett og ett innlegg eller en og en mail, men har ikke funnet ut hvordan jeg slår den av en gang for alle. Hjelp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå