Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Ja..dere skjønner sikkert hva jeg mener..menn som gjerne kan la skjegget og håret gro litt..som går veldig casual kledd(converse, slitte jeans, t-skjorte osv.) Ja, absolutt ikke en blankpusset fyr i dress og Rolex da:P Hvordan foretrekker de at dere går kledd? trenger ikke være deres egen mann men kompiser ol. Har de preferanser på hvilken stil de liker hos en kvinne? Eller bryr de seg ikke? Og hvis dere er gift med en, hvordan går dere kledd?
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 ... eh - min samboer foretrekker meg naken!
<3 2G <3 Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Helst naken, men det jeg føler meg vel i. Han er casual til daglig, men dandy til fest.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Min herlige arbeidsmann er rufsete og det er noe av det jeg liker best! Skjeggstubber, svart i ansiktet, arbeidssterk og ikke "studiomuskler". Går i vanlig dongeri å gensere. Ikke noe rosa og ikke no bling!! MANN !! Fikser kanskje håret til fest men som regel når jeg og er med Dama er vanlig, har ikke rolex jeg heller
Gjest Mrs. Careface Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Hadde det vært opp til han skulle jeg vel vært naken hele tiden, men han liker best at jeg går i tights og lang genser som sitter stramt
Smyril Line Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Tror ikke han kunne brydd seg mindre, egentlig. Eller, mulig han syns jeg er litt for jålete og lite sporty i klesveien, men tror ærlig talt ikke han bryr seg Skal du på mannejakt? Lykke til, i så fall
Følelsesvims Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Helt "vanlige" klær som dongeri, t-skjorter, skjorter, cardigans. Ikke bling eller rosa (med mindre det er friske rosafarger som ser litt sporty ut). Gjerne ispedd litt sportsklær av merker som norrøna, arcteryx, patagonia, osv. Sportsklærne kan gjerne være litt feminine Rimelig enkelt og funksjonelt. Det verste de vet er vel jenter som er high maintenance, de vil gjerne ha noen som gir litt f... på en fremdeles kledelig måte. Men er vel kanskje mer typen person de går etter enn klesstilen; stikkord er sånn noenlunde sporty, laidback, kompis på en jentete måte... Nå tolker jeg rufsete som rugged and manly type friluftsliv, og ikke liksom-rufsete hipster-kar
L-8 Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Helt "vanlige" klær som dongeri, t-skjorter, skjorter, cardigans. Ikke bling eller rosa (med mindre det er friske rosafarger som ser litt sporty ut). Gjerne ispedd litt sportsklær av merker som norrøna, arcteryx, patagonia, osv. Sportsklærne kan gjerne være litt feminine Rimelig enkelt og funksjonelt. Det verste de vet er vel jenter som er high maintenance, de vil gjerne ha noen som gir litt f... på en fremdeles kledelig måte. Men er vel kanskje mer typen person de går etter enn klesstilen; stikkord er sånn noenlunde sporty, laidback, kompis på en jentete måte... Nå tolker jeg rufsete som rugged and manly type friluftsliv, og ikke liksom-rufsete hipster-kar Haha, jeg har en sånn en jeg, en liksom-rufsete hipster-kar XD Heldigvis ispedd litt friluftslivgener ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå