LanzaroteJenta Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Noen av dere "kranglere" som har hatt typisk eggløsningsvondt i 5-6 dager? Jeg synes vel at det er litt i overkant av hva som er morsomt.. Greit at et egg skal slenges ut og at det gjør litt vondt idet det spaserer nedover, men i sååå mange dager? Jeg begynner nesten å lure litt på om kanskje slankekuren var en waste of time, og at jeg muligens er på vei til å bli tjukk-og-feit igjen. Time will show. Eller hur? *Fa^## i hæ¤#%% så vondt, atte*
Gjest sug lut Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Kjipern om det ikke er planlagt med flere i så fall. Og ikke minst kjipt å slanke seg forgjeves... man burde aldri gidde før man er helt sikker på at man ikke får flere unger.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Hah sinnsykt du skriver det, jeg hadde det for et par uker siden ALDRI hatt det før. Jeg var ikke brukbar i alle sexuelle stillinger engang! Det morsomme (og panikkangst) er at jeg ikke skal ha eggløsning fordi mine eggstokker har gått av med tidlig pensjon. Det var dødsvondt og fallt meg ikke inn før mange runder i høyet at det faktisk var eggløsning. Var faktisk mannen som nevnte det for meg siden jeg ikke har opplevd det før. Et helvete var det iallefal! Håper ikke jeg skal ha det slik igjen. Hva har egg med slankekur og gjøre? :S
Iiiiik Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Visste du ikke at man blir feit av å omgjøre egg til barn, Juliea? Jeg har aldri hatt sånne eggløsningssmerter, men har hørt fra venninner at det går an. Hvis det plutselig oppstår, kan det jo være grunn til å lure på om det er en graviditet eller annet som gjør det.
LanzaroteJenta Skrevet 6. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2012 Det gjør ikke no om det er en liten rakker på vei. Har "bare" en fra før,og den berømte klokka tikker jo. Vel, vel... "Den som har lever får se!", sier tanta mi med skrumplever(og en dos humor)
LanzaroteJenta Skrevet 6. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2012 Ikke kult med mobil... Skulle stå en dosE humor. Over og ut.
BareMas Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Må si, det var noen morsomme bilder du bruker Så for meg stakkars lille trille i en sprettern en gang i månden!
♥Nemi♥ Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Rart det der, for jeg hadde slike smerter for to dager siden! Og det føltes ut som skikkelig menssmerter. Men fikk litt blod også, så lurer på hva det var. :-p
Studine mevik Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Det kan ofte være spontan abort når slike smerter varer over flere dager og spesielt hvis det kommer litt blod i tillegg.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 Det kan ofte være spontan abort når slike smerter varer over flere dager og spesielt hvis det kommer litt blod i tillegg. Serr? Jeg har hatt vondt i fleeeeere dager, og i går fikk jeg det jeg har tenkt er mensen, men det var **OBS OBS EKKEL ALARM!!!*** Masse klumper der..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. november 2012 #11 Skrevet 8. november 2012 Visste du ikke at man blir feit av å omgjøre egg til barn, Juliea? Jeg har aldri hatt sånne eggløsningssmerter, men har hørt fra venninner at det går an. Hvis det plutselig oppstår, kan det jo være grunn til å lure på om det er en graviditet eller annet som gjør det. Jo selve omgjøringen fra egg til unge visste jeg man gjerne legger på seg et par ekstra sett med både rumper og mager. Men visste ikke man ble tjukkis av at eggene bestemmer seg for å forlate redet uten selv å lage rede :/
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. november 2012 #12 Skrevet 8. november 2012 Når skal du teste i tilfelle da? Håper forresten du er bedre i dag
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. november 2012 #13 Skrevet 8. november 2012 Det kan ofte være spontan abort når slike smerter varer over flere dager og spesielt hvis det kommer litt blod i tillegg. Serr? Jeg har hatt vondt i fleeeeere dager, og i går fikk jeg det jeg har tenkt er mensen, men det var **OBS OBS EKKEL ALARM!!!*** Masse klumper der.. Du skal kunne ta en g-test nå for å se om du har hcg i kroppen, den forsvinner gradvis etter en sa. Er jo greit å sjekke for din del, så du vet om eggstokkene virkelig har pensjonert seg eller om de driver å lurer deg
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. november 2012 #14 Skrevet 8. november 2012 Det kan ofte være spontan abort når slike smerter varer over flere dager og spesielt hvis det kommer litt blod i tillegg. Serr? Jeg har hatt vondt i fleeeeere dager, og i går fikk jeg det jeg har tenkt er mensen, men det var **OBS OBS EKKEL ALARM!!!*** Masse klumper der.. Du skal kunne ta en g-test nå for å se om du har hcg i kroppen, den forsvinner gradvis etter en sa. Er jo greit å sjekke for din del, så du vet om eggstokkene virkelig har pensjonert seg eller om de driver å lurer deg Oi nå fikk jeg angst :/ jeg tar dette som en mens så får jeg se an kroppen sine signaler utover. Skal jo ikke gå an egentlig.
LanzaroteJenta Skrevet 8. november 2012 Forfatter #15 Skrevet 8. november 2012 Juliea: "Ingenting er umulig!", sier pappan min. Så kan du jo tolke det som positivt eller negativt, alt ettersom Det har roet seg litt for min del. Var litt tjo og hei i går, men i dag har det vært greit. Jeg får bare være tålmodig (yeah, right..) og vente å se om mensen kommer som vanlig. Ellers blir det vel å tisse på pinnen.
Gjest amandine Skrevet 8. november 2012 #16 Skrevet 8. november 2012 Åh jeg er så glad,kjenner jeg, for at jeg har de barna jeg vil ha,og for at jeg ikke trenger å gruble/bekymre meg og spekulere mer! Symp&knis
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. november 2012 #17 Skrevet 8. november 2012 Juliea: "Ingenting er umulig!", sier pappan min. Så kan du jo tolke det som positivt eller negativt, alt ettersom Det har roet seg litt for min del. Var litt tjo og hei i går, men i dag har det vært greit. Jeg får bare være tålmodig (yeah, right..) og vente å se om mensen kommer som vanlig. Ellers blir det vel å tisse på pinnen. Liker innstillingen lever igrunn etter samme selv. Hadde vært flott det med muligheter for avkom nr2 i fremtiden, men les i FREMTIDEN! nå er jeg ganske gira på å leve dette livet jeg nå lever i noen år til. Og jeg vil være masse alene med moore før det i det hele tatt er et tema. Hva håper du på? Spennende! Min mensen er nå over.. det var 3 dager det.. ja det får´n si var en kjapp en. Håper det fortsetter. Deilig Fikk respet på p-piller av legen, men kjenner at etter jeg sluttet har jeg det fkatisk bedre med meg selv. Da jeg gikk på de tenkte jeg ikke over det, men nå merker jeg at jeg er lettere til sinns og utrolig avslappet og fornøyd. Amadine DEN ser jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå