Gå til innhold

Trenger tips til billig, god sminke:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dårlig råd for tiden.

Bruker vanligvis jane iredale, glo minerals ol. Og før brukte jeg chanel og dior. Så har aldri vert borti billigmekene. Men nå gidder jeg ikke sløse bort penger på sminke mer, om det finnes noe annet som fungerer like bra!

Jeg har kombinasjonshud pluss litt sensitiv, så det må være noe nøytralt noe ift parabener og parfyme:/

Noen som har erfaring med feks Kicks sitt merke?

Hva bruker dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker id minerals. Ikke det billigste, men du får det rimelig på "bli vakker. no"...

Skrevet

Kommer jo an på hva slags sminke det er snakk om - men eyeliner, øyebrynsblyant og rouge kjøper jeg på HM - deres eget merke, det koster vel 15 kr pr stk.

Har selv ingen erfaring meg elf (www.eyeslipsface.com) men det er ihvertfall veldig billig

Skrevet

the body shop :-) kjempe gode produkter,og ikkje så gale pris, eg sverger til TBS.

Skrevet

Anbefaler Tikei.no. Mineralsminke der du kan bestille prøver for 10kr st. Jeg er ingen storforbruker så prøvene rekker helt til at jeg må hive dem pga dato. Gøy også å kunne kjøpe mange prøver for liten penge. :)

Skrevet

Anbefaler Tikei.no. Mineralsminke der du kan bestille prøver for 10kr st. Jeg er ingen storforbruker så prøvene rekker helt til at jeg må hive dem pga dato. Gøy også å kunne kjøpe mange prøver for liten penge. :)

De skulle også jeg til å anbefale nå! Jeg har brukt Tikei i et par år og er veldig fornøyd!! Mange innmari fine øyenskygger, og som nevnt varer de prøvene en god stund. Er også veldig fornøyd med foundation derfra! Ikke er det dyrt heller om du kjøper en vanlig boks (79 SEK for den minste og 129 SEK for den større). Og så pleier de sende med et par prøver :) Ja, så må jeg ikke glemme at varene kommer i løpet av få dager:)

Skrevet
http://www.eyeslipsface.com/ !!!! Utrolig billig og ganske bra. Det eneste jeg ikke kjøper der er foundation da jeg er avhengig av den jeg bruker som faktisk ikke er så dyr, 150 kr, men må ha den. Ellers veldig fornøyd med alt jeg har kjøpt på elf!
Skrevet

Mac sin foundation. Mac Fix Fluid. Koster 250kr og varer i minst et halvt år. Er veldig dryg, dekker godt og ser veldig naturlig ut. Det er den beste foundationen jeg noen gang har prøvd!!

Skrevet

Anbefaler Tikei.no. Mineralsminke der du kan bestille prøver for 10kr st. Jeg er ingen storforbruker så prøvene rekker helt til at jeg må hive dem pga dato. Gøy også å kunne kjøpe mange prøver for liten penge. smile.png

Dette var ett godt tips :)

Har send inn en bestilling på prøver her. Sto at man kunne kjøpe 10 prøver. Kan man gjøre det flere ganger?

Gjest pizzadilla
Skrevet

Kommer jo an på hva slags sminke det er snakk om - men eyeliner, øyebrynsblyant og rouge kjøper jeg på HM - deres eget merke, det koster vel 15 kr pr stk.

Har selv ingen erfaring meg elf (www.eyeslipsface.com) men det er ihvertfall veldig billig

Eg har handlet masse hos ELF! Skal du ha foundation må du enten kjøpe fra mineral- eller studio serien. Blush, øyenskygge ++ er faktisk veldig bra pigmenterte! Studio kostene er overasskende bra. Anbefaler å bestille en pakke derfra, kvaliteten er mye bedre enn man tror i forhold til prisen:-)

men bestill heller fra http://www.eyeslipsface.co.uk/shop.asp?currency=NOK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...