Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Mener, hva bruker dere bildene til? (utenom Facebook da...) henger de opp på veggen? Ser så mange som drar i studio, styler seg opp og poser foran kamera.. Det ringte en tlf selger her om dagen også, kom meg et kjempetilbud om styling og fotografering av meg selv. Takket nei, om det er nødvendig å si. Har selv tatt noen modelloppdrag når jeg var yngre, og skjønner de som tar slike bilder for å ha i mappa si, men alle de andre? Bare lurer:)
Blåttkryss Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 He he hallo det er "prinsesse for en dag-følelsen" det vel? Jeg har også gjort modelloppdrag men aldri tatt bilder i studio på egenhånd med styling etc... Kanskje jeg hadde følt behov hvis jeg IKKE hadde hatt de oppdragene? Hvem vet ?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Jeg lurer nå mer på hvorfor legge slike bilder ut på Facebook jeg? Må være noe som har gått meg hus forbi for det ikke noe som ville falt meg inn å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Koselig å lage vakre minner tenker jeg da. Vi har vært hos fotograf med babyen da han var 6 mnd, og da tok vi bilder av oss selv også. Sikkert fint å ha om 20-30 år, og se tilbake på hvor unge og tynne vi var
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Skal en først ha bilder av seg selv på facebook så skjønner jeg godt at de vil ha skikkelige bilder. De er gjerne sånn som meg,som virkelig ikke ser ut på vanlige bilder,men hos en hobbyfotograf/fotograf så blir det mye finere bilder. Ser ikke hva som er så galt med det jeg.
Isola&Lille+julegave Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Det er jo greit å ha hvertfall ETT bilde jeg er fornøyd med..... Derfor!
Marjoriee Dawes Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Kunne nok aldri tenke meg å drive med fotoshoot utenom jobb sammenheng.. Koselig med familiebilder, og slike ting. Selv har jeg hatt maaange fotoshoots, men det er fordi jeg jobbet som "Modell" en stund..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 De fleste som legger ut sånne bilder er jo virkelig ikke pene i virkeligheten, men ser bra ut på fotografbildene. Blir litt for dumt, kan man ikke ha et bilde der man faktisk ligner seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå