Gå til innhold

Mellomnavn til Herman?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herman er så fint alene at det trenger ikke noe mellomnavn :)

Skrevet

tenkte ikke på etternavn-navn, men mellomnavn :)

Og ja, det er kjempefint! Men jeg har 2 andre som har mellomnavn (eller heter det fornavn nå??) og da syns jeg det blir så stusselig med bare 1 :)

Skrevet

Olaves

det var fint! :) Takk!

Skrevet

tenkte ikke på etternavn-navn, men mellomnavn smile.png

Mellomnavn er de navnene som kommer etter fornavn. Det står alt forklart her: http://no.wikipedia....wiki/Mellomnavn

Mellomnavn har ingenting med etternavn å gjøre. Hvis du heter Jan Birger Roger Fjellgrend Henriksen, så er Jan Birger Roger fornavn, Fjellgrend mellomnavn og Henriksen etternavn.

Skrevet

(Et mellomnavn er alltid et navn som opprinnelig var etternavn, men som ikke er etternavnet til den som har det som mellomnavn)

Skrevet

tenkte ikke på etternavn-navn, men mellomnavn :)

Mellomnavn er de navnene som kommer etter fornavn. Det står alt forklart her: http://no.wikipedia....wiki/Mellomnavn

Mellomnavn har ingenting med etternavn å gjøre. Hvis du heter Jan Birger Roger Fjellgrend Henriksen, så er Jan Birger Roger fornavn, Fjellgrend mellomnavn og Henriksen etternavn.

Ok, takk for oppklaringen.

Skrevet

Herman Elai/y

Herman Olai/y

:)

Skrevet

Herman Leander synes jeg kan gå :)

Skrevet

Herman Leander var fint :) og Olaves. Andre kan jeg ikke bruke. Men fint det og :)

Anonym poster: 39b9f6baf9dd67b51372f64d1de33e18

Skrevet

Herman Aleksander liker jeg.

Anonym poster: 63ca65356f877d284252244fcf676d0c

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Som flere andre har sagt her, så er det ikke mellomnavn du er ute etter, men et 2. fornavn.

Jeg syns Herman enten bør stå alene, eller være 2. fornavn. Det er mange navn som passer godt foran Herman, men ikke mange som passer etter.

Skrevet

Som flere andre har sagt her, så er det ikke mellomnavn du er ute etter, men et 2. fornavn.

Jeg syns Herman enten bør stå alene, eller være 2. fornavn. Det er mange navn som passer godt foran Herman, men ikke mange som passer etter.

Jada, men jeg har skjønt det nå :)

Tips til noen foran da?? Kan godt ha det og :)

Anonym poster: 39b9f6baf9dd67b51372f64d1de33e18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...