Gå til innhold

Treig baby?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som trodde jeg var en dreven 3 barnsmor. Men den gang ei...

Nå begynner jeg faktisk å bli litt stressa. Minsten er over 5 mnd men ruller hverken fra rygg til mage, eller fra mage til rygg.

Er det bare meg eller er han litt treig?

De andre 2 rullet over fra rygg til mage rundt 3-3,5 mnd.

Han ligger veldig fint på magen hvis jeg legger han på magen, og kan ligge ganske lenge, men.... Blir bare litt betenksom kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare slapp helt av, tror gjennomsnittet ligger på 5 måneder, og da må jo noen ligge før og noen etter det. :) Yngsten vår var myyyye tregere motorisk enn eldste, m helt normal for det. Prøv å ikke sammenlikne og heller nyt at du slipper å snu han hele tiden. :)

Skrevet

Tja... Han ligger kanskje bittelitt bak gjennomsnittet, men noen må jo det også;) de små er jo så forskjellige! At han ligger mye på magen er kjempebra, hadde ikke bekymra meg så veldig viss jeg var deg :)

Skrevet

Takk for svar.

Jeg vet jeg burde nyte det, men når man liksom har vært gjennom alt et par ganger før så tror man at man "kan" det ;) Og blir litt bekymret for ting jeg egentlig burde nyte.

Bortsett fra at de rullet rundt samtidig, var de veldig forskjellige de andre to, men så hele veien at det fremgang.

Rulling er liksom det første de "lærer" seg. Etter det kommer liksom at det andre.

Jeg ler litt av at jeg faktisk bekymrer meg over dette :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...