Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Var i dag på UL 5+2.. Gyn kunne ikke se noe som helst, ingen tegn på graviditet. Men svært sterk positiv test (urin..) Tok blodprøve i dag og ny blodprøve skal taes om et par dager. Noen som har vært på så tidlig UL? Har dere sett noe da, eller ikke? Var på UL pga bløding (lite)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Jeg var til UL 5+3, og fikk da se tegn på tidlig graviditet. For tidlig til å se embryoet, eller dunkende hjerte (om det hadde begynt å slå i det hele tatt?!). Men det skal gå an å se tegn på tidlig graviditet! Det har jeg til og med gjort i uke 4 ei gang (men hadde da MA, og trodde jeg var uke 6-7). Hvis ultralydapparatet som ble brukt, er eldre/dårlig, så vil det kanskje ikke være mulig å se noe som helst, jeg aner ikke... Ønsker deg masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Ok.. nei, han bruker veldig moderne greier, har 3D UL og alt på kontoret sitt, så det er ikke gamle apparater han bruker.. Tror nok det ender med en SA, men man vet jo aldri..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Hvorfor ønsker noen å gå på ultralyd SÅ tidlig? (Lurer oppriktig og spør ikke for å starte diskusjon)
Miamimom Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 For min del var det for å se om jeg hadde mistet da jeg hadde store blødninger i over en uke. Men i fikk se et bankende hjerte, og det gikk bra :-) var i slutten av uke 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå