Gå til innhold

Noen som har prøvd osteopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan dele sine erfaringer?

Mitt tredje svangerskap og er veldig plaget med bekkenløsning for tredje gang. Har fra før av dårlig erfaring med kiropraktor og fysio da det hadde null funksjon. Men har fått henvisning til Osteopat, og tenkte å gi det en sjanse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei veninne som tokk to behandlinger for bekken plager etter fødsel og ble så å si helt bra. Hender hun får litt vondt, hvis hun har vært veldig aktiv.

Skrevet

Jeg gikk til osteopat med bekkenlåsning. 3 behandlinger og låsningen forsvant :) Bra var det, siden det må betales selv;)

Aner ikke hvordan de er med bekkenløsning da..

Skrevet

Fikk slik en henvisning eller noe i den retningen fra legen. Betaler man ikke egenandel på en slik henvisning, når det er dokumentert at det må "fysio" til?

Hvor mye måtte du betale Bobbert? :)

Skrevet

Jeg har prøvd osteopat og veldig fornøyd. Det var ikke i forbindelse med svangerskap da men. Gikk også til tre behandlinger og jeg ble helt bra :) Hadde tidligere prøvd mange timer hos kiropraktor og fysio uten at det ble noe særlig bedre av det.

Skrevet

Ok, men da skal jeg gi det noen forsøk, og håpe det vil ha effekt. Har ikke lyst å være sykemeldt resten av svangerskapet.. :)

Skrevet

Nei kiropraktor er den einaste som får ordne meg.

Skrevet

Nei kiropraktor er den einaste som får ordne meg.

Da i forhold til bekkenløsning? Dårlig erfaring med osteopat?

Skrevet

Fikk slik en henvisning eller noe i den retningen fra legen. Betaler man ikke egenandel på en slik henvisning, når det er dokumentert at det må "fysio" til?

Hvor mye måtte du betale Bobbert? :)

Jeg fikk også henvsning fra legen "pga gangvansker" eller noe. Men det var nok bare en formalitet for å få time litt kjappere enn jeg ellers ville, ingem rabatt i pris nei desverre. Betalte 700,-første time og 450,- per oppfølgingstime. Kanskje er det annerledes i din kommune, ring å sjekk i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...