jente___ Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Tenker ikke på skrivefeil, får der er jeg usikker selv til tider. Tenker på de som skriver om underlivet sitt osv.
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Tror det er mye trolling der, i alle fall virker det slik i dag....
Har en farlig sexy mann Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Haha, nei de må gjerne skrive om dåsene, skrufsene, fitta, vaginaen sin, musa, skjeden, høna, eller blomsten. Det jeg ikke gidder å lese, det hopper jeg over
cindy85 Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Hehe:) noen har vel et litt mere "dirty" språk enn andre kan man vel si:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Etter oppdateringen i morgen så blir anonym borte og da kan man se hvem som har skrevet hva GLEDER MEG!!! Er mange som burde skjelve litt ekstra i buksene.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Eh, du er jo anonym sjæl. I morgen kan du se hvem jeg er Spennende, ikke sant?
stearin Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Kjært barn har mange navn. Nei, tenker ikke særlig på det. Dette er et anonymforum, og forventer nesten slike ting. Men derimot hvor uopplyste folk kan være, det synes jeg er litt sjokkerende. Virker nesten som om noen få ikke er helt rett i toppen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Etter oppdateringen i morgen så blir anonym borte og da kan man se hvem som har skrevet hva GLEDER MEG!!! Er mange som burde skjelve litt ekstra i buksene. Waaaaaaat?
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Må si innlegger nr 5 er veldig godt informert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå