Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Kan det isåfall være en tegn på graviditet? Satt på do igår og kjente at det luktet litt "fisk" hahaha... og jeg er ren og alt det der. Mega usexy, hoppet i dusjen med en gang.. men idag lukter den litt fisk igjen.. Ikke noe crazy stramt, men kjenner allefall en helt annet lukt enn til vanlig ...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Jeg dusjer hver dag så "dåsa" skifter ikke lukt. Skulle den gjøre det??
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Vaginose, ikke graviditet! (Eller troll.)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Dåsa og crazy faktisk ... Er ikke så enkelt å være 13 og oppdage både at man har et underliv OG at det fins andre språk en norsk. LOL. lizm
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Nei jeg vet ikke om den SKAL det, men mange sier det.. at i graviditeten så kan den lukte litt andreledes. Jeg dusjeg også hver dag.. Dåsa er ganske crazy ja, men finere enn å rope Fitta, som mange andre, heheh HI
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Hva med skjeden, vagina, underlivet, vulva?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Vaginose, ikke graviditet! (Eller troll.) what?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Hva med skjeden, vagina, underlivet, vulva? jaja..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 S O P P ! Du har fått SOPP ! Gå og spis litt sopp du! Sopp er kløe og klumpete utflod. Dette er ikke tilfelle her..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 Dåsa og crazy faktisk ... Ja, for her må man være så jævla fin heletiden! Man må da få lov til å snakke som man vil.. Har du problemer med det, ta en CHILLPILL!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #14 Skrevet 6. november 2012 S O P P ! Du har fått SOPP ! Gå og spis litt sopp du! Sopp er kløe og klumpete utflod. Dette er ikke tilfelle her.. Det de di dåse som lukter fisk så om du ikke har holdt rekefest der nede så er det nok sopp eller en infeksjon.
Gjest Leaf Skrevet 6. november 2012 #15 Skrevet 6. november 2012 Kan være ubalanse i bakteriefloraen der nede Bare dra innom apoteket, så har de ulike produkter der man kan prøve ute for å stabilisere balansen i MUSA(Faktisk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå