Gå til innhold

Små barn er ubeskrivelig herlige!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mamma til tre barn, og synes det er så artig at de har

veldig forskjellige væremåte, utseende og personlighet. Husker godt da jeg hadde fått førstemann og begynte å tenke på å få flere barn, da kom en liten tanke og redd følelse inni meg; Går det virkelig ann å elske enda et barn like høyt? Nå har jeg tre barn, og jeg elsker jo alle like høyt men på forskjellige måter.. Barn er som vakre små blomster - de skaper glede!

Skal ikke ha flere barn nå, veldig fornøyd med de tre jeg har - selv om jeg vet at skulle jeg planlagt fler, ville jeg uten tvil elsket dem også.

I går var jeg litt syk, og den lille frøkna mi la handa si på kinnet mitt å sa: Mamma uff a meg, du blir bra igjen. LOVE!!!

Ha en flott dag alle mammaer, og til dere som skal bli foreldre: Til tross for av og til syke barn, våken netter, trassalder osv.... Ingenting kan måle seg med det å være foreldre, fra den dagen man blir det, lar man seg selv komme bak i rekken - sånn er det bare.

Hilsen mammaen som også i travel småbarnsperiode har blitt designer - barn gir energi he he " Mitt Lille Englebarn " på face.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fine klær!! Flink!

Tusen takk, som sagt : små barn gir også oss småbarnsmødre energi... he he... ha en flott uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...