Elskeråværemamma Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Vi skal ha ei lita jente nå på mandag og har fra før storesøster Vanessa og mellomste Daniel. Jentenavnene vi liker er Madeleine, Celine, Celina, Linnea, Charlotte, Isabella og Victoria. Liker også andre navn, men de er opptatt av venner mm. Kan dere hjelpe å rangere de navnene vi liker? Føy gjerne til et bonus navn som passer til Vanessa/ Daniel om dere har et godt forslag... Vil helst ha navnet klart til mandag- sukk!!! Takk for hjelp!!!!!
Mini&Meg Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Tror jeg ville gått for Celina av de du ramser opp. Ellers liker jeg Pauline og Hermine godt
1 jente og 2 gutter :)) Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Celina har selv ei jenta så heter Celina å nå venter jeg på lille Daniel
Neffi78 Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Liker Celine. Har det på toppen min liste, men samboer og søsken vill ha Caroline. Liker også Michelle
Februargullet2013 Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Linnea eller Isabella av dine Andre forslag : Gabriella/e Daniella/e Tuva Andrine Adele Julie/a Milena
marsgutt 2013 Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Celina likte jeg best av disse. Er skeptisk på og gi deg flere navn og sjonglere mellom men klarer ikke la være:P jennifer, michelle, natalie og nicoline.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå