Gå til innhold

Noen som har erfaring med eggløsningstester ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt eggløsningstester/strimler på billige tester.. Noken som har erfaring med dei ? har prøvd dei ei stund no, negativ test viser en sterk strek og en svak, og positiv test to sterke streker.. No viser womanlogen på mobilen at eg skal ha el, men viser negativ test..

På bruksanvisninga står det det at en ikkje skal lese av resultat etter 5 minutt, og før det har gått 5 min e streken svak , men så blir den sterk! Er den positiv eller negativ ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LH stiger utover dagen så det kan lønne seg å ta den midt på dagen eller ettermiddagen for å finne den. Noen må teste 2 ganger per dag pga rask stigning.

Når på dagen tester du?

Resultatet er ugyldig etter tidsfristen.

Skrevet

Idag så testa eg med urinen etter morgen urin.. Har lest at det er best å teste med morgenurinen, men står jo masse forskjellig, så er ikkje lett å bli klok på det...:(

Skrevet

veit at det blir uyldig etter 5 minutter, som det står på anvisninga! Men den blir sterkere før det har gått 5 min, eller, ganske så nærmt 5 minutt.. :/

Skrevet

Jeg pleide å teste både morgen og kveld. Da var den ofte svak positiv på morgen, og positiv på kvelden :) Når jeg har fått positiv test, så har den blitt positiv med engang.

Skrevet

Når jeg brukte eggløsnings pinner og ikke strimler bra billigtest. Var jeg veldig usikker på strekene rundt EL. Men da jeg fikk min første positiv test var jeg ikke usikker lengre. Positiv streken ble raskt like sterk eller sterkere en test streken. Det var ikke tvil om at den var positiv.

Skrevet

Okei :) synst testene kunne vist en strek på negativ og to på positiv sånn som graviditetstester!! Blir fryktelig usikker når teststreken blir sterkere til nærmere 5 minutter det går.. Men får berre fortsette å teste, og håpe på at teststreken blir sterk innen kort tid snart.. Har dere prøvd sånn fertilitetsmonitor ? Har kjøpt meg det, men kan vel ikkje begynne å bruke det før neste mens! Kjedelig og vente, og aldri har eg gleda meg til mens så mykje som eg gjer no ;p hehe

Skrevet

Grunnen til at man har to streker nesten hele tiden, er fordi man har lh i urinen nesten hele tiden :) Men, hvis du vil ha ett klart ja/nei svar, så prøv clearblue eggløsningstestene. Der får du smilefjes når den er positiv, så da er det ingen tvil ;)

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com. Jeg likte denne nettsiden når jeg prøvde. Jeg kan gå tilbake til da jeg prøvde med nr 2 og sammenligne grafene osv. Er nå gravid med nr 3.

nettsiden er best. Likte ikke appen til telefoneb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...