Gå til innhold

Kjenner dere mye under eggløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det egentlig ganske likt som under mensen, bare litt mindre smerter. Men denne mnd føler jeg meg så oppblåst. Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig plaget under eggløsning. Har smerter og ubehag i en ukes tid. Er øm og vond i hele magen og underlivet og får hard og treg mage. Må bruke smertestillende flere av dagene for å fungere.

 

Er blitt verre etter graviditet, men menssmertene jeg har vært plaget med i alle år er borte.

Skrevet

Kjenner det VELDIG!! Føles faktisk som om jeg har kraftig urinveisinfeksjon...

Skrevet

Hos meg varer det bare en dag, men det er ganske vondt. Gjør ikke så my, egentlig. Det er greit å vite at jeg har el og alt er som det skal. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...