Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg har det egentlig ganske likt som under mensen, bare litt mindre smerter. Men denne mnd føler jeg meg så oppblåst. Er det vanlig?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Jeg er veldig plaget under eggløsning. Har smerter og ubehag i en ukes tid. Er øm og vond i hele magen og underlivet og får hard og treg mage. Må bruke smertestillende flere av dagene for å fungere. Er blitt verre etter graviditet, men menssmertene jeg har vært plaget med i alle år er borte.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Kjenner det VELDIG!! Føles faktisk som om jeg har kraftig urinveisinfeksjon...
Musemorbr / Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Hos meg varer det bare en dag, men det er ganske vondt. Gjør ikke så my, egentlig. Det er greit å vite at jeg har el og alt er som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå