Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Tror at skilsmisse er uunngåelig her i huset.Før eller siden orker vi ikke mer.. Nå er målet mitt å komme seg gjennom julen på et fornuftig vis. Vi er fortsatt venner, men det kan fort snu seg.Og ja, vi har prøvd alt. Vi har vært flere ganger på familieterapi, går der fortsatt. Det er ingen gnist mellom oss, vi er her bare pga hus og unger. Vi har en temmelig krevende tenåring i hus, og dette fører til mye uenighet mellom oss.., Det er uggen stemning i huset, og jeg føler jeg går på tå hev hele tiden. Jeg blir livredd hvis jeg tenker på å miste huset, finne ny plass på bo, bekymrer meg for økonomien, ja stort sett alt. Jeg gleder meg ikke til han skal komme hjem, han jobber utenbys, jeg gruer meg heller. Tonen i huset er en helt annen enn når han er hjemme. Vi har unger på 17,16, 11 og 6 år. Vi har det ok i perioder, så kommer nedturene. Men de kommer tettere å tettere syns jeg. vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget......trenger bare å lyfte tankene litt. Er det et lys i tunnelen langt der borte for meg også????
Kloden Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Hei! Jeg kjenner litt til den følelsen..Men jeg har små barn, selvom vi snart blir tre her også.. Jeg tenker at du må kjenne ordentlig etter på hva det er du LIKER med mannen din.. Hva VAR det du likte, hva ER det du elsker ved han (om det er noe, da) og hva er det du setter pris på ved ham? Kan godt hende det er best for dere å splitte opp - men det kan hende det er verdt å prøve mer... Vi gikk til familieterapi. Det var en gammel dame og det gikk "greit". det hjalp litt. så gikk sommeren og alt skar seg igjen. Nå har jeg ringt og bedt dem om "den beste de har - jeg har altfor mye å tape". De ville sette oss "bort" til en uutdannet assistent. Jeg sa at det var uaktuelt. Vi trengte en proff for å reddeforholdet. Vi fikk en psykolog. De tok oss alvorlig.Nå får vi se om det hjelper. Du er i en veldig krevende situasjon nå, med så mange "tenåringer" i huset. DEt er helt normalt at du flipper litt ut. Huff - det kan ikke være lett... Smart å lufte litt her inne,sikkert
Anonym bruker Skrevet 7. november 2012 #3 Skrevet 7. november 2012 Hei. For svar deg kort. Jeg liker at han er snill og tålmodig Det jeg ikke liker er at han er gjerrig, for for streng med ungene, Skal hevde seg som sjef. Vi går å tåhev når hannkommer hjem. Han tåler dårlig at jeg er supersosial.Det har ført til at mine venner kommer mindre og mindre på besøk. Han pendler og er kun hjemme i helgene, De stort sett Dagene er i garasjen. Han viser meg ingen oppmerksomhet, og sex er et ikke tema.Fikk ikke engang bursdagssang av han,,,,, Kunne skrevet mye aent... skulle ønske at jeg kunne sitte med huset, men jeg vet at jeg ikke får lån.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå