Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Hun trenger ikke være på meg hele tiden. Leker fint alene og har det helt fint i barnehagen osv., men er jeg i nærheten skal ingen andre bære henne. Bare mamma som gjelder. Litt slitsomt om nettene om hun våkner for jeg må ta henne hver gang. Pappa er helt udugelig i hennes øyne for tiden. Bare dytter han vekk og gråter. Hun er ett år. Flere som har ordentlige mammadalter?
Tired mama Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Ehhh... Jeg har tre av dem.... DET kan være slitsomt til tider, det! Men prøver å ta det som et kompliment da! Må jo innrømme at det føles litt deilig også at mamma er best i hele verden!! :-)
Førstemann Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Min yngste var sånn. Hos oss fikk heller ingen andre lov til å legge henne, da hylte hun til jeg kom hjem. Var veldig bundet frem til hun var 2 år, etter det begynte det å gi seg litt. Hun kan fremdeles være veldig mammadalt, men innser nå at hun og storesøster må bytte litt på og at pappa også må få lov innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå