Gå til innhold

Frekke anonyme = Feige i virkeligheten?

Anbefalte innlegg

Gjest April barn <3
Skrevet

Etter å ha vært her inne en stund har jeg selvfølgelig lagt merke til anonym som bare spyr ut gørr og eier tydeligvis ikke normal folkeskikk.

Hva tenker du om anonyme?

Jeg trur de frekke anonyme er de som aldri tørr å stå opp for meningene sine i virkeligheten. De godtar sikkert at mannen er utro med en ung fin dame og har få venninner.

Godt mulig jeg tar feil men dette er altså det jeg tenker når jeg ser spydige voksne damer gjemme seg bak den trygge anonym knappen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er skilnad på dei frekke anonyme og det store fleirtalet av anonyme som har normal folkeskikk.

Trur nok dei frekke manglar noko i livet sitt..

Skrevet

De som er frekke får meg til å tenke på fjortiser som har ramlet over dette nettstedet og bare troller. Jeg ignorerer dem rett og slett. Slikt lavmål er ikke verdt min tid :)

Skulle det vise seg å være voksne damer bak disse anonyme så syns jeg virkelig synd i dem. Kan ikke være lett å være så underutviklet.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg tenker lett at de frekke anonyme, er de som ikke praterstort om følelsene sine, det baller seg opp med irritasjon, sinne og frustrasjon, også har de funnet det perfekte sted å tappe det ut, hvor de kan være anonyme :)

Skrevet

Jeg kan til tider være en frekk anonym, og tror det er fordi det er mange dumme ting som blir sagt her inne som irriterer meg. Men tror ikke jeg ville irritert meg over disse tingene irl!

Skrevet

Jeg tror det bare er en, eller to helt ekstremt slemme anonyme her. Man legger bare så godt merke til innleggene de spør ut. Flertallet her inne er fine folk, med og uten bruk av nick og bilde. :) Jeg tror ikke slemonyme har det spesielt godt med seg selv utenfor forumet, nei. De sliter nok med både det ene og det andre, og tar det ut her inne heller enn å gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...