Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg har x antall vanlige hull og en visdomstann som må bort. Dette har hopet seg opp over flere år så regner med det blir å koste. Prøvde å dra til tannlege for en tid tilbake men måtte avbryte pga angst. Kan man få trygderefusjoner når man har diagnosen Generalisert angstlidelse?
valkyrien Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Nei, det er ikke grunn til refusjon. Unntaket er hvis du bor på institusjon.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Hva har du angst for? Tannlegen eller regninga? Siden du snakker om refusjon så regner jeg med at det er regninga du har angst for og nei, angst for høy tannlegeregning gir ikke refusjon
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Takk for svaret du som svarte først. Enten er du en komplett idiot annie 09.59 eller så mangler du grunnleggende kunnskap om psykiske lidelser. Jeg holder meg for god til å tilfredsstille deg med et svar på ditt tåpelige spørsmål. Når det er sagt skulle jeg gjerne revet deg ned fra din høye hest og limt igjen kjeften din. HI.
Gjest April barn <3 Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Ei venninne av meg har samme lidelse som deg og hun fikk dekt halvparten siden sykdommen var grunnen til at tennerne hennes hadde forfalt. Er nok opp til hver enkelt tannlege å avgjøre refusjon. Bestill time til pris vurdering så tar du det derfra. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå