Gå til innhold

Såååå trøtt!


Cmyk

Anbefalte innlegg

Jeg sover så elendig for tida. Husker jeg har hatt det sånn i tidligere svangerskap, også. Sovner greit om kvelden, men våkner i 03.00-04.00 tida, og får ikke sove igjen. Det blir tre-fem timer med søvn hver natt - og det er jo i minste laget.

 

Så nå er jeg dautrøtt hele tiden. Det går ut over jobben og ettermiddagen med mann og barn. Energien er lik null.

 

Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er stupferdig konstant her også. må opp med skolegutten annenhver uke ( delt omsorg med faren). nesten så man ser dobbelt ;) ettersom jeg ikke er i arbeid, kan jeg ligge lengre den uka jeg ikke har sønnen. håper denne trettheta går over når pia kommer. har problemer med å sovne på kveldene også, våkner igjenn mellom 5 og 15 ganger pr natt så er ikke uthvilt. smerter en en fin ting.. not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff - ikke greit å ha det sånn. Jeg skal til legen på fredag, og vurderer om jeg skal spørre om en liten sykemelding (20 prosent), slik at jeg kan sove på dagtid en dag i uka.... Innbiller meg at det ville hjelpe masse! Men samtidig så er jeg jo ikke syk - bare usigelig trøtt. Jeg vil liksom ikke bli sykmeldt på feil premisser, heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hender seg jeg legegr meg igjenn når gutten er dratt på skolen. sovet/dormer 1-2 timer. litt mer opplagt nårn står opp da, men fortsatt trett. det er slitsomt ja. kom ikke tilbake energien etter uke 12 her iallefall, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sover dårlig om natten også, klarer heller ikke å sove lenge om morran. altformye som fåregår oppi hue tror jeg ;)

har masse rare drømmer, og vokner opp ofte gjennom hele kvelden.

jeg pleier noen ganger å ta med en times lur når jeg kommer hjem fra jobb og før hunden skal luftes, føler det er godt for kroppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer, ja! Her om natta drømte jeg at en diger, drektig elefant hadde slått seg ned i hagen vår, og nekta å flytte på seg. :D Var helt svett da jeg våkna, etter å ha lokka, dytta og forsøkt alt for å få elefanten ut av hagen. I og med at den var drektig, kunne den ikke bedøves, heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi, det var en interesant drøm må jeg si.! lurer på hva det betyr!

 

jeg drømte i kveld at baby'en min ble diagnosert med melke allergi og cølaki og jeg var bare såååå lei meg og fikk heeelt panikk. Har mye mat allergi i familien min, så jeg tror jeg kanskje kan være (i underbevistheten) litt redd for å bringe disse "dårlige" genene videre ;) uff ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...