stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Den kom i går, etter å ha ventet på den i over en uke. Jeg kjøpte den på elkjøp, så var ikke netthandel heller. MEN.... Da jeg kom hjem i går oppdaget jeg plutselig at denne telefonen bruker microsim. Herregud!! Føler meg jo helt idiot, men er det ikke vanlig at man blir opplyst om dette når man går inn i en butikk for å kjøpe ny telefon? (Jeg hadde forøvrig ikke bestemt meg for telefon før jeg kom inn.) Anyway... Nå må jeg jo skaffe meg microsim da. Er det bare til å stikke innom en hvilken som helst telenorforhandler og få det? Har de det på elkjøp f.eks? Eller må jeg til en sånn "telefon-kiosk"? Håper på svar fra noen damer som ikke er like grønne som meg
<3 2G <3 Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 (endret) Har du Netcom? For da er det bare å stikke på en sånn telekiosk. Ring den du har abo til, de vet. Endret 6. november 2012 av EnG+1?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 det dyreste er å gå i butikken å skaffe, det nest billigste er å ringe kundeservice og få de til å sende. Det er gratis å logge inn på minesider og bestille selv Gjelder for telenor da, andre selskap har jeg ikke greie på...
<3 2G <3 Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Jeg betalte i butikken og fikk fratrekk på neste regning. Chess her. Snakket med de først.
Gulosten™ Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Har OneCall, og mannen ringte dem og fikk nytt Microsim. Var i posten etter noen dager, og det kostet ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå