Gå til innhold

Arrangement i regi av barnehagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har deres barnehage ofte ting som skjer, som de gjerne vil ha med foreldrene på, som begynner før arbeidstiden gjerne er slutt?

Nå skal jo de ansatte i bhg. også hjem, det skjønner jeg. Men når det arrangeres ting en gang og kanskje to i mnd. så får jeg problemer. Jeg har arbeidstid til kl. 16. Kan jo ikke dra tidlig så ofte.

Men har jo selvfølgelig lyst til å møte på det som er. Har fått det til hittil. Men i den nye barnehagen er det så mye som skjer...

Barna er jo så glad for å ha med foreldrene sine...

Får dere møtt opp hver gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så ofte. Er kanskje 2-3 ganger i året at det er noe arrangement i barnehagen. Egentlig litt lite, og jeg savner Lucia-feiring, noe julekaffe, sommeravslutning eller lignende. Har ingenting slikt i vår barnehage :(

Skrevet

Her er det rundt 4-5 samlinger/fester der foreldre er invitert hvert år, tror jeg, alt fra frokoster til karneval i 15/16-tiden. Både jeg og mannen har heldigvis fleksitid, så en av oss har alltid muligheten til å være med.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

En til to ganger pr mnd hørtes mye ut. Jeg kan absolutt forstå at du ikke har muligheten til å delta på alt da.

Hos oss har de tre slike arrangementer i året: Lucia, FN-dagen med kafé og sommeravslutning. I tillegg juletrefest, men den er på en søndag.

Skrevet

Desember er "ille", spessielt når du har en på skolen og en i barnehagen.

Da er det Lucia, Kanefart og juleavsluttning i barnehagen plus avsluttning både på på skole og SFO på skolen. I tillegg pleier både skole og barnehage å ha foreldresamtale i desember.

Ellers i året er det noe i arbeidstiden ca en gang pr mnd, kansje litt mer.

Skrevet

Ja, minst en av oss møter opp på arrangementene, begge hvis vi får det til. Vi synes det er veldig hyggelig å delta på slikt begge to. :)

Men jeg ser jo at når de blir eldre kan det bli vanskeligere å rekke alt, med avslutninger på skole, barnehage og fritidsaktiviteter, så jeg skjønner jo de familiene som ikke rekker alt. Vi får nyte det mens vi kan, vi da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...