Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Altså, ute på verandaen, der vi setter vognene der barna sover, der har det blitt observert mus de siste dagene..... står mye stæsj og rot der etter div ombygging. Tenk om foreldrene viste det........
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Mus finnes det overalt, og de trekker inn mot hus nå når det bare blir kaldere. Sett opp felle bare, er ikke verre enn det.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 He he, jeg har vokst opp i et gammelt, utett hus på landet, og husker godt at det var mus inne i huset der. Uten at det plaget oss ungene særlig. Tvert i mot, vi syntes de var søte og løp etter dem i håp om å fange dem! Men det klarte jeg ikke før jeg ble nesten tenåring, de små rakkerne er kjappe :-) Foreldrene mine våknet av at det var mus i senga! Tror krypet ble minst like skremt, da det plutselig var noe digert som rørte på seg og hylte under den myke, varme dyna! Så altså, jeg ville ikke vært så særlig bekymret som forelder. Tror ikke musa klarer å ta seg opp i vogna til barna som sover uansett. Eneste jeg ikke ville satt pris på er mus inne på kjøkken og i matskap, det er uhygienisk og smittefarlig hvis de driter der. Men kanskje uansett på tide å rydde litt på denne verandaen?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Var ett tilfelle for ett par år siden der ett barn ble bitt i annsiktet av mus mens det sov ute i vogna i bhg. Synes IKKE det er ok nei.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Ok er det vel kanskje ikke, men... De må vel bare sette opp feller og få de fjernet, men i mellomtiden er det vel fint lite man får gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå