Februargullet2013 Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Kan ikke fordra det nye two and half man ,var mye bedre med Charlie Sheen med.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 ALT som er på discovery channel......blæ....... kjenner jeg er møkk lei den kanalen siden det nesten er det eneste mannen klarer å se på
Pink Penguin Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Discovery er ikke hva den engang var, dessverre... Hmm... takler ikke TV-predikanter, tull som Åndenes Makt, det fleste reality-programmer, TV Fem...
magica fra tryll Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Ser ikke TV..., så slipper å irritere meg;)
Februargullet2013 Skrevet 6. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2012 Er enig at Ylvis og Family Guy er tragisk også. Hotel cæsar faktisk hehe men så klart noen liker ikke det heller. Har heldigvis ikke den kanalen desember prins 25 desember. Åndens makt liker ikke jeg heller,men det er vel mest pga jeg er så Pysete, Farmen og Paradise Hotel er greit og se på,men liker ikke resten. Fem er vel den jeg mulig ser minst på kun Gossip girl favoritten min og unge mødre da . Skrimmel skrammel har jeg ikke sett eller hørt om for den saks skyld
Ms.Smith Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Dramaserier! Og reality! Blæææ! Hater drama!!
Februargullet2013 Skrevet 6. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2012 hehe er ulike vi da:) elsker sånne ting, spesielt hotel cæsar, Farmen og Gossip girl
Marjoriee Dawes Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 Drømmehagen!!!.... Da det kommer på skjermen så er det nesten så jeg må løpe å gjemme meg. Seriøst. Men utenom det er det vel også en god del annet jeg ikke tåler. Men liker mest serier med komedie i. Og litt drama
marsgutt 2013 Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 Barnas supershow. da blir det skiftet kanal her. og Bil serier har ingen inntresse for det, ice road truckers blant annet, mannen er gla i den serien men jeg hater det
glab80 Skrevet 6. november 2012 #14 Skrevet 6. november 2012 Løvebakken! Det må være det mest plagsomme programmet som går an. Jeg får alltid lyst til å kaste noe på tven hvis dette blir stående på i mer enn 3 sekunder.
Gjest pizzadilla Skrevet 6. november 2012 #15 Skrevet 6. november 2012 Barnetv generelt... Får helt noia av det hysteriske og ekstremt fargerike bråket:-S Lurer på hva mine barn skal få lov å se på... Løvebakken er jeg ening i! Og trygdekontoret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå