Gå til innhold

Dere som står opp kl. 6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å være i seng til 22, men det er veldig sjelden jeg klarer det. er skikkelig B-menneske, og har aldri lyst å legge meg når kvelden kommer (selv om jeg har gledet meg til å legge meg hele dagen fordi jeg har sovet lite (fordi jeg la meg for sent dagen før)) Ond sirkel...

Skrevet

22.30, senest. Eller, ikke når det er Farmen da. ;)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Jeg legger meg som oftes i 20.00-20.30 men er gravid og sykt trett. Men altså å og la jeg meg 21.00 men hva er klokka nå..shit! :P

Skrevet

Står opp 6.20 og er våken flere ganger om natta med minsten. Legger meg som oftest rundt midnatt. Litt i minste laget når jeg er oppe så mye på natta, men om jeg fikk 6 timer sammenhengende så hadde det vært helt nydelig.

Skrevet

Ja som noen sier, alt for sent.. Hvordan skal man klare å snu dette!!

Skrevet

Alt mellom 21.30-00:p vanligvis 22.30.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Alt for seint, det vil si ca nå. Eller nærmere kl 01... :-( Lakenskrekk!

Skrevet

Jeg er også et nattrangel med lakenskrekk.... Og jeg får aaaltfor lite søvn. Det kan umulig være bra!

Legger meg ekstremt sjelden før 24.00. Som regel er klokka mellom halv ett og halv to når jeg kommer meg i seng.

Skrevet

Tja..våken fortsatt..prøver rundt 22..men funker dårlig gitt

Skrevet

Kommer alt an på når barna er i seng. Pleier somregel å legge meg når alle barna har sovnet, alt fra 20.00 til 23.00. Nå er jeg våken for å amme, så har noen våkentimer iløpet av natten :P

Idag var jeg i seng kl 19.30 alt, tror faktisk ikke det har skjedd før!

Skrevet

Jeg er oppe 05:30 og legger med mellom 22 -22:30 :)

Skrevet

Jeg står opp ca. 05.00 (noen ganger før). Jeg legger meg ikke, men sovner som regel sittende i sofaen min siggel i munnviken rundt 20.30

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

I det siste har jeg lagt meg kl. 20 og jeg er ikke gravid :o

Skrevet

Prøver å legge meg kl 22, men det er ikke alltid det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...