Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 har litt lyst på men tenkte at det var gammeldags, men så ser jeg det overalt nå...
Mamma til tre gutter Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Ja det er inn... Eg har og kjenner mangen som er unge som har det...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 ja, men den må være hvitmalt eller noe lignende.... De er veldig fine som bokhylle da!
Gjest overlord Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Jeg hentet ned en fra loftet til mamma og pappa. Den er trefarget, men jeg tenkte å male den knall rosa og bruke som bokhylle på rommet til datteren vår.
Catlady Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Er det viktig om det er moderne eller ei ? Enten synes man det er fint eller ikke ...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Ha det om du liker det, men praktiske som bokhyller er de ikke. Du får plass til mange flere bøker i en vanlig bokhylle. Faren for at de faller ned er mindre også. Jeg har talerkenhylle selv. Lkier den godt selv om den ikke er særlig praktisk. Den har nå hengt på samme plass i over 100 år så det føles litt rart å tenke på om den er moderne eller ikke
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Talerkenhyller er fine å bruke de, spiller ingen rolle om det er på moten eller ikke mener da jeghvertfall.. Her vil jeg ha talerkenhylle med knagger til kopper, som jeg faktisk skal bruke på kjøkkenet, til et frokost sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå