Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg er tidlig gravid, men vet ikke enda om fosteret utvikler seg som det skal så har derfor ikke fortalt noe på jobb. Visste at de skulle ansette noen i en fast stilling på jobben i nærmeste framtid. Sjefen min kom å fortalte meg at de ville tilby meg stillingen pga min innstilling til jobben og mine ferdigheter. Dette til tross for at jeg ikke har bachleor som stillingen krever. Vi har andre midlertidige som har ferdigstillt utdanningen sin. Jeg ble plutselig veldig usikker på om jeg burde fortelle sjefen om graviditeten både med tanke på å eventuelt miste stillingen eller ja.. Jeg ble dårlig ved tanken på at sjefen min kanskje skulle føle at jeg hadde holdt noe tilbake hvis jeg fortalte det rett etter at kontrakten var underskrevet. Skal på utralyd om ca to uker for å sjekke om alt er som det skal, så da vet jeg om dette blir å gå bra eller ikke. I dag valgte jeg å fortelle sjefen om situasjonen min og som vanlig var det bare støtte og få. "Det betyr absolutt ingenting. Jeg hadde ville hatt deg til stillingen om du så var 6 mnd på vei" var svaret jeg fikk. Jeg er sååå utrolig gla for å jobbe i en bedrift som er så utrolig flink til å ta vare på sine ansatte. Jeg unner alle å oppleve å arbeide på en så fantastisk arbeidsplass som jeg har Bare litt glede fra meg på kveldingen..
Junimage Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Det må være en flott arbeidsplass! Lykke til videre med ny stilling og svangerskapet
Cat_Woman Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Så bra! Godt å høre slike historier også :-) Gratulerer så mye.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Veldig godt å ha en sånn sjef Men hvis en arbeidsgiver ansetter en ung (?) dame uten å se for seg det at hun kan bli gravid i løpet av kort eller lang tid, da vil jeg si at de gjør en dårlig jobb! Og for en god arbeidsgiver som ønsker å beholde de ansatte lenge, er det ingen forskjell på om du går ut i permisjon 6mnd etter du blir fast ansatt eller om du går ut i permisjon 2 år etterpå.
Ikkenonick Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 *misunnelig* Jeg vil også ha en sånn sjef:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Fint for de ansatte å ha en slik sjef, muligens ikke like bra for aksjonærene eller eierene. Hva som er en god sjef kommer ann på situasjonen og hvor du står.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Erik Ribsskog er den beste sjefen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 Erik Ribsskog er den beste sjefen. Han var ihvertfall lett å snurre rundt lillefingeren da han var min sjef
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 Så bra og med den innstillingen fra en sjef er det jo også enklere å yte litt ekstra på jobben også syns iallefall jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå