Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Da jeg skulle logge inn på facebook, oppdaget jeg at mannen ikke var avlogget. Magefølelsen min sa meg at jeg skulle sjekke innboks (-jada, jeg vet. fy skam meg), og der fant jeg beviser svart på hvitt at han har bedt en bekjent sende noen piller i posten. Helt sikkert ulovlige piller, eller piller som snart havner på dop-listen. (Jeg nevner ikke hvilke det er, men jeg vet hvilke kategori de hører hjemme i) Mannen er på besøk med en kamerat, og jeg raser innvendig. Har lyst til å ringe for å skjelle han ut, men har bestemt meg for å være den voksne, og ta det opp når han kommer hjem. MEN, det går en liten faen i meg. Jeg har lyst til å sende en melding tilbake til vedkommende som skal sende bestillingen i posten. På en skala fra 1 til 2, hvor stygt er det om jeg skriver tilbake til vedkommende at jeg kommer til å gi navnet videre til politiet, hvis vedkommende våger å sende pakke hit nå eller i fremtiden?? og så undertegne med mitt fulle navn. Noen bedre forslag? Mvh ms rasende p.s Håper flest mulig svarer på det jeg spør om, og ikke legger seg opp i forholdet. Mannen har ikke hatt pilleproblemer eller lignende, men har siste halvåret møtt noen "nye bekjente" med tydeligvis dårlig innflytelse.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Snakk med mannen du. Ikke men han fb fyren da blir nok mannen fly forbannet. Om du snakker med mannen om at han holder på med pillemisbruk eller skal bli narkoman kan han jo ikke bli sur da det enten er ulovlig det han har bestilt eller ikke noe å legge seg opp i.
Kliko Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Ikke send mld til han på facebook, da kan mannen din få skikkelig problemer om det er en dealer. Men ta det opp med han, spør hva dette er for noe og hva han tror han driver med. Gi han et valg, men vær også der for han om han skulle innrømme at han har et problem. Ikke lett det der, men ikke snu å gå før du vet hele historien.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Hvis du skal gå til politiet, ikke finn på å si noen til han som sendte meldingen. Det er dumt å blande seg i slike ting.
Lille♥mitt Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Du kan uansett alltids tipse politiet om at fyren dealer ulovlige piller så gjør politiet hva de vil med den infoen.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Hi her. Takk for svar. Det er en kvinne som dealer, ikke en mann. Ville ikke dere avbestilt ordren? Jeg ønsker ikke å få slikt dritt i postkassen min. Jeg har tatt bilde av ordren med telefonen, så mannen kan bare slette posten på FB,-jeg tar vare på beviset (-slik jeg husker navnet hennes).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå