mrsrogaland. Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 http://nelly.com/no/sko-kvinne/sko/festsko/timeless-770/net-770169-111/
mrsrogaland. Skrevet 5. november 2012 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2012 Jeg liker dem og er fristet til å bestille. Ville dere gått i de?
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Du får et stort ja fra meg Med riktig antrekk er de super kule!
LuksusLiv Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Likte de, har faktisk noe lignende i skapet. Føler meg høy og flott med de skoene på.
Lille♥mitt Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Ja jeg ville gått i de hvis jeg hadde klart, men de er alt for høye for meg.
mrsrogaland. Skrevet 5. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2012 Jeg tror at de skoene fort hadde fått et "gråmus-preg" over seg om de ikke hadde hatt så høye hæler. De er kule ja! En fin blanding av kule, sexy og elegant. Har dere flere fine sko på nelly så post de gjerne her. Tenker på sko du har på deg på byen!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Jepp jeg har et par som ser klin like ut i svart! Bruker de masse! Føler meg super sexy med de, så det er et ja!
ærlig talt Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 De var veldig fine! Men.. En så tynn hæl, hvordan er det å gå i noe sånt?
jordbærsjokolade Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Aaaaaaaaalt for høye for meg, og aaaaaalt for tynne heler for meg, men om jeg hadde klart å "bestige" de så hadde jeg gjort det:) Super sexy!
L-8 Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Hot! Gjetter at typen din er høyere enn min ;-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. november 2012 #12 Skrevet 5. november 2012 De var veldig fine! Men.. En så tynn hæl, hvordan er det å gå i noe sånt? De er faktisk som tøfler å gå i! De har jo platå og da blir de jo ikke så bratte. Om dere ofte får vondt i føttene er det lurt å ha på icing gel på føttene før dere går ut. Eller Ibux smertestillende krem.
valkyrien Skrevet 5. november 2012 #13 Skrevet 5. november 2012 De er ikke noe for meg, liker ikke ankelhøyden.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. november 2012 #14 Skrevet 5. november 2012 Å milde! Klarer dere å gå med SÅ høye hæler? De er ca 10 cm for høye for meg.
mrsrogaland. Skrevet 5. november 2012 Forfatter #15 Skrevet 5. november 2012 Hot! Gjetter at typen din er høyere enn min ;-) Hehe, faktisk ikke. Han er ikke helt fornøyd når jeg tar på meg høye hæler for da blir jeg en smule høyere.. Pyttpytt
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. november 2012 #16 Skrevet 5. november 2012 De var veldig fine! Men.. En så tynn hæl, hvordan er det å gå i noe sånt? De er faktisk som tøfler å gå i! De har jo platå og da blir de jo ikke så bratte. Om dere ofte får vondt i føttene er det lurt å ha på icing gel på føttene før dere går ut. Eller Ibux smertestillende krem. *notere-og-prøve-til-julebordsesongen* Takk for rådet!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. november 2012 #17 Skrevet 5. november 2012 Kjempelekre! Og så fint bilde i avataren din! (blir sikkert anklaget for å smiske nå, men)
mrsrogaland. Skrevet 5. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 5. november 2012 Kjempelekre! Og så fint bilde i avataren din! (blir sikkert anklaget for å smiske nå, men) Avatar? Hva er det? Hvem snakker du til? Mulig jeg er kort nå men
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 5. november 2012 #19 Skrevet 5. november 2012 Kjempelekre! Og så fint bilde i avataren din! (blir sikkert anklaget for å smiske nå, men) Avatar? Hva er det? Hvem snakker du til? Mulig jeg er kort nå men Du ja, og bildet som er under nicket ditt
mrsrogaland. Skrevet 5. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 5. november 2012 Kjempelekre! Og så fint bilde i avataren din! (blir sikkert anklaget for å smiske nå, men) Avatar? Hva er det? Hvem snakker du til? Mulig jeg er kort nå men Du ja, og bildet som er under nicket ditt Jeg skjønte seriøst ikke hva du snakket om. Jeg er ikke helt med i dag. Men tusen takk. Så koselig
mrsrogaland. Skrevet 5. november 2012 Forfatter #21 Skrevet 5. november 2012 Og ja, du må nok passe deg. Ellers tror folk det er jeg som har tusen nick og skryter av meg selv. Som jeg ble beskyldt for i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå