Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Kjenner jeg begynner bli oppgitt over hvor enkelt det er å få lov til å gå hjemme og hvor inni helvetes vanskelig det er å bli frisk Jeg har masse smarter i nakke og rygg, synes ikke noe spes på røntgen, men nå har kiropraktor nr 2 og fysioterapaut nr 1 gitt opp å behandle meg. De mener det må være noe som trigger muskulaturen som jeg ikke bevisst råder over. Fastlegen mener jeg har me, mamma har fibromyalgi og mener det er det... Jeg eter morfintabletter og sendes hit og dit, men alt tar så lang tid Fikk nettopp svar fra rehabilitering nå at jeg ikke er prioritert.... Ligger i kø for me utredning gjør jeg også.... Yes, så når skal jeg få vite hva som feiler meg og få rette metoder til å kunne leve med smertene og komme meg på jobb da? Gått ett år snart nå
Kliko Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Uff, det hørtes ikke noe særlig ut :/ Har ingen erfaring eller tips, men ville bare gi deg en god klem og si god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå