Ennai Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Noen som har tips til hva vi kan gjøre for å hjelpe han? Bare på de to timene etter at han la seg, har han våknet og hylt i smerte 3 ganger:-( vi aner ikke hva vi kan gjøre for å hjelpe!:-(
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Paracet. Hev hodeenden på sengen litt.
Gjest SHOC Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Legebesøk i morra hvis det ikke er bedre, kan jo være halsbetennelse.
Ennai Skrevet 5. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2012 Eneste vi har i hus er pinex, funker det?? Hjelper heving av hodeenden mot smerter og? Trodde det var for slimet hals og tett nese jeg:-s
Ennai Skrevet 5. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2012 Skal ringe legekontoret i morgen om natta blir urolig:-) har vært innom tanken på halsbetennelse selv..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Eneste vi har i hus er pinex, funker det?? Hjelper heving av hodeenden mot smerter og? Trodde det var for slimet hals og tett nese jeg:-s Pinex og paracet er det samme. Jeg føler det hjelper å heve sengen ja.
Gjest SHOC Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Pinex er det samme som Paracet. Bare en annen produsent.
Ennai Skrevet 5. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2012 Ok. da gir jeg han en pinex og håper det funker:-) er det noe annet som kan hjelpe? Varm/kald mat/drikke? Tenker frem til evt legetur i morgen. han er ikke syk på andre måter foresten, kun litt slapp..
tottit Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Nesespray kan du også prøve. Letter trykket i ørene.
Ennai Skrevet 5. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2012 Saltvansspray eller nesespray for barn? Er ikke det fra 4 år og opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå