Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Ingen blødning, men smertene har vart over en time nå. Ikke tak, men konstant smerte. Kan ikke huske det har vært slik i tidligere svangerskap.. Grunn til bekymring?
Februargullet2013 Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Nei hadde en del sånne ting i begynnelsen,tror det er ganske vanlig
*Mammsen Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Ikke nødvendigvis, det er vanlig å ha smerter i forbildelse med strekking av livmor og feste. Men om du er veldig usikker kan du jo se om du får time til å måle hcg nivå hos legen i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå