Gå til innhold

Inspirert av alt dette sex snakket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere blitt tatt på fersken? Hvor og hvordan var det?

Jeg og mannen hadde sex på et treningssenter, de har slike infrarøde badstuer og der hadde vi sex. Da vi kom ut fra badstua å skulle gå ut i bilen kom en av de ansatte å sa at hun ville snakke med oss inne på kontoret.

Hun hadde fått klager fra nabobadstua, at hun hadde hørt forskjellige lyder og syntes dette var så ubehagelig at hun hadde dratt.

Vi fikk streng beskjed om å hygge oss hjemme. - og vi som syntes vi var så stille..

Følte meg som en 15åring inne på rektors kontor.. huff var fælt!

Men litt morro å tenke tilbake på i ettertid! :P

Flere flaue historier??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Ble ferska av læreren som gikk kveldsrunden da jeg gikk på folkehøgskole! Satt oppå kjæresten med rumpa mot døra, plutselig gikk døra opp og vi hørte et "Oi!" før døra ble slamret igjen. Både jeg og læreren var litt rød i topplokket dagen etter i undervisningen :P

Skrevet

Huff, ja en gang opplevde vi at mora til mannen min altså min svigermor gikk rett inn på rommet (han bodde hjemme da) å vi var bare 16 år gamle. Det var FLAUT! :-) Men nå etter 12 år ler vi bare av det, jeg å mannen ja ;-)

Skrevet

Hehe!

Ble tatt på ferken av en kompis, da jeg og kjæresten hadde sex i kompisen sin seng. Tror han brant sengklærne...

Skrevet

Ble ikke akkurat fersket sånn sett, men da jeg bodde hjemme trodde vi en gang at vi var alene, og vi var ikke akkurat stille av oss. Da vi var ferdige hørte vi at det gikk i toalettdøren ved rommet mitt.

Pappa hørte mest sannsynlig hele greia :S

Selv om det er mange år siden så blir jeg faktisk uvel og flau når jeg tenker på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...