Elsker livet Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Kjøpte de før helga fordi det var tilbud på 2 stk. for 35 eller noe slikt. Tenkte det var greit å ha noe liggende. Men i formiddag spiste jeg den ene og nå nettopp har jeg spist hele den andre også. Ikke er jeg kvalm en gang, kunne godt spist en til. Mangler fullstendig selvkontroll for tiden. I morgen skal jeg kjøpe to nye, snike de tilbake i skapet og late som det aldri har skjedd. Noen som vet om det er tilbud enda? Var på coop.
Kliko Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Hehe, sånn er jeg også. Har jeg det, spiser jeg det Derfor kjøper vi alltid lørdags godt på lørdager. Og kun nok til lørdag
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Hehehe, jeg har satt til livs 5 kokosboller jeg.
Elsker livet Skrevet 5. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2012 Hehe, sånn er jeg også. Har jeg det, spiser jeg det Derfor kjøper vi alltid lørdags godt på lørdager. Og kun nok til lørdag Vi har liksom en regel om at man bør han noe om det kommer gjester. Nå har mannen min vært mye på jobb de siste dagene, så når jeg blir sittende alene trekkes oppmerksomheten mot lageret mer og mer.
LuksusLiv Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Kunne jeg også gjort, uten å bli kvalm. Har spist en del pepperkaker i dag, godt! Hmmm.....fikk lyst på sjokolade nå merker jeg.
Kliko Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Hehe, sånn er jeg også. Har jeg det, spiser jeg det Derfor kjøper vi alltid lørdags godt på lørdager. Og kun nok til lørdag Vi har liksom en regel om at man bør han noe om det kommer gjester. Nå har mannen min vært mye på jobb de siste dagene, så når jeg blir sittende alene trekkes oppmerksomheten mot lageret mer og mer. Jeg har også noe til evt. gjester, men det ligger i fryseren
Elsker livet Skrevet 5. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2012 Er det normalt å spise så store mengder? Jeg ikke alene om det heller altså? Jeg kan knapt spise en twist uten å legge på meg, så med litt for mye her og der burde jeg virkelig unngått det.
Elsker livet Skrevet 5. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2012 Hehe, sånn er jeg også. Har jeg det, spiser jeg det Derfor kjøper vi alltid lørdags godt på lørdager. Og kun nok til lørdag Vi har liksom en regel om at man bør han noe om det kommer gjester. Nå har mannen min vært mye på jobb de siste dagene, så når jeg blir sittende alene trekkes oppmerksomheten mot lageret mer og mer. Jeg har også noe til evt. gjester, men det ligger i fryseren Er det kaker og is du har da? Jeg syns det er greit med sjokolade og potetgull også, for de litt yngre gjestene som ikke syns kake er så stas.
Mikkemafian Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 Jeg har også gjort det:) Og den derre snike tilbake i skapet uten at noen merker det har jeg 4 norgesmesterskap i. Men jeg har sluttet nå, Vi har fremdeles ting liggende, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal smugspise noe. Jeg får lov (av meg selv) til å spise alt jeg vil, bare jeg ikke gjør det i smug. Funker bra her:) Tror ikke egentlig at det er helt normalt. Jeg får sånn tvamgsmessig preg på spisingen når jeg setter i gang med det. Da smaker jeg nesten ikke på biten før jeg kaster inn neste...
Elsker livet Skrevet 5. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2012 Jeg har også gjort det:) Og den derre snike tilbake i skapet uten at noen merker det har jeg 4 norgesmesterskap i. Men jeg har sluttet nå, Vi har fremdeles ting liggende, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal smugspise noe. Jeg får lov (av meg selv) til å spise alt jeg vil, bare jeg ikke gjør det i smug. Funker bra her:) Tror ikke egentlig at det er helt normalt. Jeg får sånn tvamgsmessig preg på spisingen når jeg setter i gang med det. Da smaker jeg nesten ikke på biten før jeg kaster inn neste... Hehe, ja slik er det med meg også. Det er mer som småbarn som ikke får godteri hjemme. Kaster meg over skåla om det først blir tilbydd. Mannen min er over gjennomsnittet opptatt av ernæring, så det er ikke så ofte anledningen byr seg.
Nettie+jentungen Skrevet 5. november 2012 #13 Skrevet 5. november 2012 Dette minner meg om sjokoladen vi har i skapet..... åh, har fryktelig lyst på den nå!
me_87 Skrevet 5. november 2012 #14 Skrevet 5. november 2012 Heldigvis har jeg en sperre mot å spise så mye sjokolade. Jeg blir kvalm etter en halv sånn stor sjokolade jeg,å like greit er det egentlig for jeg har veldig dårlig selvkontroll når det gjelder sjokolade og andre søtsaker.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 5. november 2012 #15 Skrevet 5. november 2012 Tusen takk for at du skrev dette innlegget for nå kom jeg på at jeg kjøpte snickers is isted:) ingenting er bedre en snickers is til kvelds;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå